Shoppingsarah op Bloglovin (belangrijk!)

Bloglovin

Zoals vele van jullie wellicht weten kun je Shoppingsarah ook net als vele andere blogs volgen op Bloglovin. Nu heb ik sinds dat ik Shoppingsarah.nl heb in plaats van Shoppingsarah.com met Bloglovin gemaild dat ik dit wil laten overzetten. Een mail terug arriveerde en het zou geregeld worden. Ik ging daar dus ook vanuit en daarom hield ik mijn widget met oude link naar Bloglovin staan, tot dat ik een mailtje kreeg…. 

Een onwijs lieve lezeres wees mij erop dat mijn link naar mijn oude site ging, niet helemaal de bedoeling. Ook nog eens erg balen, want ik zag de laatste paar weken weer een stijging in mijn bloglovin volgers. Allemaal helaas naar het oude profiel. Ik ging dus kijken en zag dat er ook een link was naar shoppingsarah.nl. Erg vreemd allemaal en ik begrijp er enigzinds ook niet veel van, maar in ieder geval heb ik de link aangepast en gaat de widget link nu naar mijn goede nieuwe blog, deze dus.

Ik wil jullie bij deze dan ook vragen om je hierop te abonneren, want op shoppingsarah.com (als je bij die bloglovin zit) komt niets meer. Ik zet hieronder nog een link zodat je je opnieuw kunt aanmelden want het is ,zoals die lieve lezeres ook zij, zonde dat je mijn artikelen niet meer ontvangt en kunt lezen.

Dus bij deze meld je allemaal aan via deze link en je blijft helemaal op de hoogte via Bloglovin van al mijn nieuwe artikelen! Zou ik super vinden allemaal, alvast bedankt!

https://www.bloglovin.com/blogs/shoppingsarah-14000372

4 gedachten over “Shoppingsarah op Bloglovin (belangrijk!)”

Geef een reactie

