Big News!

0

Vandaag ga ik jullie een heel leuk nieuwtje vertellen, ik vind het aardig spannend en ben heel benieuwd naar jullie reacties. Wel ben ik er zelf super blij en tevreden mee. Ik ga je niet langer in spanning laten, wil je weten wat het is, lees dan snel verder!

Kun je nog het artikel herinneren wat ik schreef over dat ik twijfelde om te stoppen met bloggen? Mijn update liep af en daardoor had ik geen ruimte meer om foto’s te uploaden, daarnaast vond ik het bloggen nog wel heel erg leuk om te doen, maar zag ik ook dat de statistieken hetzelfde bleven of zelfs omlaag gingen. Ik ben heel eerlijk, bloggen vind ik leuk, maar doe ik niet alleen voor mezelf, ik hoop ook andere mensen hiermee te bereiken en te inspireren. Ik doe het absoluut niet voor gratis spullen of wat dan ook, sterker nog ik ben één van de bloggers die niet eens bij een PR bureau staat ingeschreven, ik doe dit bewust niet omdat ik niet alleen maar reviews op mijn site wil plaatsen, ik wil zelf bepalen wat en waarover ik schrijf en kan dit voor mijn gevoel het beste op deze manier, door onafhankelijk te blijven. Een tijdje poste ik geen artikelen en kwamen er alleen maar filmpjes online, toch begon het wel heel erg te kriebelen weer, artikelen schrijven vind ik toch ook wel heel leuk om te doen en daar kan ik ook lekker mijn creativiteit in kwijt.

Precies op het juiste moment kwam daar een prachtige winactie bij Bianca online op haar blog, je kon een hostingpakket winnen bij Hosteasy met een .nl domeinnaam. Die winactie kon ik niet overslaan en dus waagde ik de gok en deed mee. Ongeveer 2 weken geleden alweer, kreeg ik van Bianca het geweldige nieuws te horen dat onder andere ik had gewonnen met de winactie. Ik sprong een gat in de lucht zo blij was ik ermee. Toen moest ik nog natuurlijk aan de slag gaan met mijn nieuwe domeinnaam en website. Dit heeft even geduurd want het is heel anders dan dat ik gewend was.

Met gepast trots presenteer ik jullie vandaag dan ook mijn nieuwe website: www.shoppingsarah.nl

2

 

De website is compleet verandert en ik ben ontzettend benieuwd wat jullie ervan gaan vinden!

Ik zie jullie dan ook heel graag voortaan terug op mijn nieuwe website, deze zal ik namelijk verwijderen wanneer alles is overgezet om verwarring te voorkomen. 

Laat je een berichtje achter op mijn nieuwe website?

9 gedachten over “Big News!”

Geef een reactie

