Unboxing Douglas Bestelling.

1

Wie jarig is hoort getrakteerd te worden en dus trakteerde ik mezelf op een bestelling bij de Douglas! Er stonden nog twee MAC lipsticks op mijn wishlist, do i need te say more? Kijk mee naar wat ik bestelde!

2

Niet dat ik niet blij ben met de cadeautjes die ik krijg van andere mensen, ik heb niet veel vrienden dus komen er ook niet veel mensen langs lees alleen schoonouders, mijn vader en één vriendin. Toch vind ik het dan leuk om mezelf wat te verwennen, goed voor jezelf zorgen en cadeautjes kopen voor jezelf moet kunnen op zijn tijd vind ik.
3

De NYX blush in Taupe staat al zo lang op mijn wishlist, ik heb er zo veel over gehoord en ben er zo benieuwd naar! Hij was op voorraad en ik bedacht me geen seconde die wilde ik bestellen zodat ik hem kon reviewen in een video! 4

De Retro Matte lipstick Flat Out Fabulous heb ik al een paar keer op blogs zien langskomen. Steeds zag ik Svenja of Esther hem dragen en dacht ik: “wat een vette kleur, die moet ik hebben“. Het was dus steeds Flat Out Fabulous, een prachtige roze paarse kleur, heel bijzonder! 5

Op de blog van Willemijn en Martine van Livelifegorgeous zag ik daarentegen Pink Pigeon laatst langskomen, zij noemde het de warme variant van Candy Yum Yum, ik ben dol op Candy Yum Yum dus dit wekte direct mijn interesse. Het is een lekkere knalroze kleur maar een stuk minder opvallend als Candy Yum Yum. Hij lijkt heel erg op Viva Glam Miley Cyrus alleen dan is Pink Pigeon matte en een inimini tikkeltje lichter. 6Wat ik ook altijd zo leuk vind aan Douglas (en stiekem ook de reden waarom ik daar altijd bestel) is dat je er altijd twee proefjes bij krijgt ongeacht wat je besteld. Al bestel je één product je krijgt toch nog twee monsters erbij, dat vind ik erg netjes. Ik koos dit keer voor de nieuwe geur variant van Lady Million Eau my Gold en daarnaast had ik “verras me” aangevinkt en kreeg ik een foundation proefje van Clinique in Neutral, ik ben benieuwd naar de kleur, maar het klinkt goed!

Ik ben weer helemaal blij met mijn producten! Van de MAC lipsticks ga ik overigens zowel een geschreven als video review maken. Een video review voor mijn Youtube kanaal en een geschreven review voor op mijn site, omdat ik weet dat jullie liever geschreven reviews zien! Dus binnenkort op mijn blog de review van deze twee prachtige lipsticks!

Nu staan alleen Please Me en Heroine nog op mijn verlanglijstje ik ben heel benieuwd wanneer ik die ga kopen! 

 

9 thoughts on “Unboxing Douglas Bestelling.”

Geef een reactie

