6 gedachten over “How To – Achter de schermen Youtube Filmpje”

  1. IK snap er niks van! 😉 Het ging allemaal wel erg snel voor een leek! Maar goed…degene die in to the filmpjes zijn zullen het wel snappen denk ik! Ik ben bang dat we hier te maken met een generatie kloof! Wel leuk bedacht. Ghihihi 😉 Xxx

  2. Leuke video! Leuk ook om te zien dat je ook Sony Vegas gebruikt om je video’s mee te editen, ik vind dat zelf ook wel een heel fijn programma, alleen is mijn laptop niet meer de jongste dus het renderen duurt bij mij altijd echt eeuwen 😛

    1. Dat klinkt heel herkenbaar inderdaad, sinds ik een nieuwe laptop heb kan ik het inderdaad met sony vegas doen, voorheen deed ik het altijd met windows movie maker, werkt in principe ook meer dan prima en ook lekker makkelijk!

Geef een reactie

