Outfit of the Day; Blue Jeans White Shirt

1

Wat hebben we toch heerlijk kunnen genieten de afgelopen dagen van het mooie lente weer. De zon scheen volop, de temperaturen schoten omhoog en een heerlijk briesje alsof je aan het strand zat. Heerlijk weer vond ik het om outfit foto’s te maken.

2

 

Blue jeans, white shirt. Walked into the room you know you made my eyes burn. I love Lana Del Rey, toch was haar nummer Blue Jeans niet de aanleiding voor mijn kleding. Ik heb deze witte lange blouse al een tijdje in mijn kast hangen, ik vind hem alleen wat lastig te combineren. Wat doe je dan? Op een vrije zondag trok ik hem uit de kast en ging ik hem met van alles combineren! Dit was uit eindelijk één van mijn leukste combinaties, een blauwe tregging en witte sneakers. Een stoere outfit, maar ook wat kunstzinnig, ik had ook zo achter een doek een schilderij kunnen staan maken. Om het geheel wat te breken voegde ik een bruine lederen taille riem toe en ook nog bruine accessoires.
3

4

5

6

7♥ Outfit Information:

  • Witte blouse – Primark
  • Wit lang hemd – Primark
  • Bruine lederen taille riem – Primark
  • Tregging – Coolcat
  • Sneakers – Schoene reus
  • Armband – Action
  • Oorbellen – Etos

Wat voor outfit draag jij graag in de lente?

 

8 thoughts on “Outfit of the Day; Blue Jeans White Shirt”

Geef een reactie

