Review – Catrice Illuminating highlighter | Beauty

1

Al een tijdje gebruik ik deze highlighter die nieuw in het assortiment is gekomen bij Catrice. Ik gebruik hem zo vaak dat hij zelf bij mijn favorieten van afgelopen maand hoort. Het werd dan ook hoogste tijd om een review te schrijven over deze mooie rosegouden highlighter van Catrice.

2 Sinds Catrice hun assortiment weer heeft aangevuld met nieuwe make-up, is deze highlighter pen ook van de partij. Er zijn twee versies van te koop, een koele rosegouden (die ik heb), maar ook een warme gouden highlighter, die te herkennen is aan de gouden verpakking. 3Het is een vloeibare highlighter die je aanbrengt met een soort kwastje met haren. Mijn voorkeur gaat meestal altijd uit naar vaste highlighters in poeder vorm, omdat die vaak beter te blenden zijn, maar persoonlijk vind ik deze highlighter daar niet voor onder doen.
4

Het kwastje nog niet gebruikt, bevat vele flexibele haren. Je kunt de highlighter aanbrengen door met het kwastje over je gezicht te gaan op de plek waar je de highlighter wilt hebben, maar wat ik zelf doe is draaien tot dat er vloeistof uit komt en het dan met mijn vingers aanbrengen. 5

De rose highlighter wanneer je aan de onderkant van de pen draait. 6

Links de highlighter in geblend en rechts een swatch gemaakt met het kwastje. Er komt mega veel pigment en glitter deeltjes vanaf! 7

Mijn gezicht met dagelijkse make-up, maar nog geen highlighter aangebracht.
8

En hier heb ik de highlighter op. In dit licht val niet heel goed te zien, al zie je het wel mooi glimmen en zit er een mooie glow op de jeukbeenderen. 9En hier zie je het beter. Wanneer het licht op je gezicht valt zie je de highlighter heel goed en is hij onwijs mooi! De highlighter is goed in te blenden en de glans die hij geeft, wauw wauw wauw! Ik ben zeer onder de indruk en vind het echt een prachtige highlighter. Niet te opvallend maar ook niet te subtiel, precies zoals ik vind dat een highlighter hoort te zijn.

De Catrice Illuminating Highlighter pen is te koop voor €3,99 bij de Kruidvat & Trekpleister. 

Wat vind jij van deze highlighter?

 

9 gedachten over “Review – Catrice Illuminating highlighter | Beauty”

Geef een reactie

