Review – Catrice On The Pink Side Of Life | Beauty

1

Sinds Catrice hun assortiment weer heeft aangevuld met leuke pareltjes zit ook deze lipstick nieuw in het assortiment. Op diverse blogs en foto’s zag ik hem al voorbij komen. De kleur vind ik werkelijk prachtig en dus besloot ik hem te kopen, maar of ik er zo blij mee ben?

2

De nieuwe On The Pink Side Of Life is een lipstick uit de Ultimate Colour lijn. De lipsticks uit deze lijn staan erom bekent dat de pigmentatie super is en dat de lipsticks daarnaast lekker romig zijn en aanbrengen. Ook blijven de lipsticks gemiddeld 3-4 uur zitten. 3

De kleur is prachtig echt een super mooi kleurtje voor in de lente, lief, roze en een beetje een my lips but better kleur. Een lekkere frisse kleur die je gelijk doet laten stralen. 4

5

De naam van de lipstick vind ik erg leuk gekozen, ook de kleur doet me direct denken aan het liedje “on the bright side of life”. Je wordt gewoon helemaal verliefd en vrolijk van deze kleur, althans ik wel! 6

De pigmentatie is top en ook de dekking is erg goed en intens. De lipstick is wel erg stroef, dit viel me erg op. Ook lijkt de kleur wel mat, terwijl het officieel volgens Catrice geen matte lipstick is. 7

Wanneerjeookgoedkijkt op de swatch zieje al dat hij wat lijkt te brokkelendoordathij zo stroef en droog is. 8

En helaas wordt het resultaat er op de lippen niet beter van! Hij hoopt enorm op en brokkelt daardoor ook. Ook is hij enorm droog en stroef om aan te brengen. 9Maar van een afstandje ziet de kleur er wel weer geweldig mooi uit! Ik vind de kleur zo enorm mooi en ook super dat de lipstick een matte finish heeft, dat maakt waarom ik hem zo mooi vind.

Toch moet ik ook de andere kant belichten en dat is dat hij onwijs stroef, droog en uitdrogend ook voor de lippen is. Ik heb de lipstick ook geprobeerd met een primer eronder, die van MAC weliswaar en ook dat maakt het niet beter erop. De lipstick wil dan niet setten op de basis waardoor de dekking niet goed is. De pigmentatie is fantastisch, maar de dekking is niet overal even goed, erg jammer.

Zoals je al wel hoort heb ik dus gemengde gevoelens over deze lipstick, de kleur en finish is prachtig, maar de rest???

De Catrice On The Pink Side Of Life lipstick is te koop voor €4,99 bij de Kruidvat & Trekpleister.

Wat vind jij van deze lipstick, zou jij hem aanschaffen?

 

6 gedachten over “Review – Catrice On The Pink Side Of Life | Beauty”

  1. Ik denk niet dat ik hem zou kopen omdat ik echt niet zo goed tegen droge lippen kan, desondanks dat ik matte lipsticks dan weer vreemd genoeg wel oke vind haha. Al is de kleur wel super mooi!

  2. Ik twijfel heel erg om hem nu nog te kopen. De kleur is echt prachtig, maar als hij zo droogt voelt op de lippen, is dat natuurlijk helemaal niet prettig!

  3. Jammer dat het niet helemaal is zoals het moet zijn…. Ik zou hem dan niet gauw gaan kopen…
    Kleurtje is wel super leuk!

Plaats een reactie