My Precious TAG | Lifestyle

6

My Precious TAG, het deed me in eerste instantie denken aan Golum die achter de ring aangaat, my precioussss. De TAG is ongeveer vergelijkbaar, het gaat over 5 kleine dingen in het leven die voor jou van groot belang zijn. Ik werd getagd door Creabealounge, waarvoor als aller eerst mijn hartelijke dank super leuk, daarnaast vind ik de TAG ook nog eens super leuk en erg belangrijk in het leven, de kleine dingen waarderen. Vaak maken kleine dingen grote herinneringen.

1

♥  Op nummer 1 staat voor mij stipt de natuur. Ik ben echt een enorme natuur liefhebster en kan intens en onwijs genieten van dieren en planten. De manier hoe de natuur zich vormgeeft en ontwikkelt vind ik fascinerend en prachtig. Momenten als dat ik een steenuiltje heb vastgehouden  (die meerdere malen uit zijn nestje was gevallen) en dat ik al een paar keer een ijsvogeltje gezien heb zijn mij ontzettend dierbaar, maar ook vlinders die in de zomer om mijn heen vliegen en pad die zich verstopt onder de papier kliko (en ik altijd weer even moet oprapen) betekenen voor mij veel. Ook wanneer ik een dier gewond zie moet ik het helpen. Laatst was er een vogel die een gebroken vleugel had, ik wilde hem vangen maar anderzijds durfde ik ook niet, toch heb ik dik een half uur geprobeerd hem proberen te pakken omdat ik wist dat hij anders waarschijnlijk de maaltijd van een kat uit de buurt zou worden. Helaas rende hij plots snel onder een struik en kon ik er niet meer bij:(

14042012451

♥ Iets wat ook weer met de natuur te maken heeft wat voor mij veel betekend is wandelen met mijn vader door de natuur. Mijn vader is een echt natuurfanaat, nog meer als dat ik al ben. Hij weet van iedere plant en vogel de naam en wandelt heel veel in natuurgebieden. Ik vind het altijd super leuk om met hem wanneer het mooi weer is te gaan wandelen in een gebied, we zien altijd weer iets nieuws en zijn op zoek naar mooie planten en leuke dieren om te spotten.

FotorCreated

♥ Hobby’s betekenen voor mij ook heel veel. Een hele lange tijd heb ik geen hobby’s gehad en voelde ik me echt letterlijk nutteloos, ik merkte dat ik zonder hobby veel sneller depressief raakte en geen doel in het leven voor ogen had. Ik moet iets hebben waar ik vol overgave aan kan werken en wat mij blij en trots maakt. Dat heb ik in diverse dingen gevonden. Een tijdje heb ik taarten gemaakt, iets wat ik super leuk vond om te doen, maar wel een dure hobby. Ook ben ik altijd op zoek naar uitdagingen en naar iets nieuws, zo heb ik een t-shirt zelf ontworpen en een 3D schilderij gemaakt. Met name het 3D schilderij vond ik super leuk, ik vond hem niet heel goed gelukt, maar wat ik wel leuk vond was toen ik het maakte het nog niet echt een hype was en je het eigenlijk weinig tot niet zag en een tijdje daarna begon je het steeds meer te zien en werd het ook in winkels verkocht. En daarnaast de belangrijkste hobby op dit moment, mijn blog. Mijn blog is een enorm belangrijke uitlaatklep voor mij. Ik vind het geweldig om filmpjes te maken maar ook lekker erop los te typen en dan het liefst over alles wat ik leuk en interessant vind.

5

♥ Iets wat ik ook geweldig vind is reizen en dan met name naar het buitenland op vakantie. De reizen die ik gemaakt heb naar het buitenland zijn mij heel dierbaar, omdat je een heel ander stukje wereld ziet en de schoonheid en cultuur van ieder land ziet. Oostenrijk vond ik prachtig om in te wandelen en ook de beekjes vind ik er zo leuk! Italië vond ik weer geweldig omdat er hagedissen op de muren liepen en de bergen prachtig zijn.

100_1693

♥ Het laatste moment wat mij heel dierbaar is toen ik mijn rijbewijs haalde. Ik zat enorm met mezelf in de knel toen die tijd en had het gevoel dat ik niets waard was en niets kon en door het halen van mijn rijbewijs in 1 keer en nog redelijk snel was ik in één klap zo trots op mezelf en dat ben ik nog steeds. Het gevoel dat niemand dat meer van me af kan pakken voelt heerlijk. Ik had er ook super hard mijn best voor gedaan en om dan te zien dat het zijn vruchten afgeworpen heeft is super!

Ik voel me ook helemaal happy nu na het invullen van deze tag. Ik denk terug aan de mooiste momenten in mijn leven en die geven mij veel energie. Herinneringen vind ik het mooiste wat er is, die kunnen namelijk (bijna) niet van je af genomen worden. Soms is het zo dat een persoon of dier je verlaat, maar de herinnering blijft en dat is onwijs dierbaar en veel waard♥

Ik tag hierbij de volgende lieve bloggers:

Mandy

Kirsty

Nathalie

Svenja

Northflix

Voel je vrij om de tag te beantwoorden, dit hoeft natuurlijk niet! 

6 gedachten over “My Precious TAG | Lifestyle”

  1. Een leuke tag Sarah! En leuke antwoorden. Lekkere hobby het taarten maken! Zou niet goed voor mij zijn! 😉 Superlief dat je mij getagd heb moppie. Ik zal deze Tag zeker invullen en zsm online zetten. Liefs 😉 Xxx

  2. Wat een mooie momenten heb je benoemd 🙂 ik ben ook gek op dieren en de natuur! En ik kan me voorstellen dat je een onoverwinnelijk gevoel krijgt als je je rijbewijs haalt, hoop dat ook nog eens mee te maken haha. Zeker als alles tegen zit zijn dat de mooiere momenten 🙂

Geef een reactie

