5 Voor & Nadelen van lipstick! | Beauty

FotorCreated

Lipstick, ik hoef je denk ik niet meer te vertellen hoe gek ik daarop ben? Mijn favoriete beauty product voor diegene die het nog niet weten. Ik ben meer dan gek op lipstick, maar naast vele voordelen die lipstick heeft voor mij, heeft het toch degelijk ook wel wat kleine minpuntjes…..

+ De voordelen van lipstick

♥ Je voelt je gezien en staat op een redelijk subtiele manier in de spotlight!

♥ Je voelt je zelfverzekerd met een mooie kleur op je lippen, hierdoor gaat je zelfwaarde en kijk op jezelf ook omhoog! Win win!

♥ Onbewust straal je meer (door je zelfverzekerdheid).

largeBron

♥ Je wordt opgemerkt door het andere geslacht, die een knalroze of rode kleur ook niet geheel vind misstaan en jou zelfverzekerdheid ook wel aantrekkelijk vindt!

♥ Je toont meer interesse naar hetzelfde geslacht en bent benieuwd welke lipstick zij dragen (dit zorgt weer voor nieuwe contacten die misschien wel uitbloeien in  nieuwe vriendinnen omdat jullie je passie voor lipsticks kunnen delen!)

– De nadelen van lipstick

1

♠ Het is verslavend. Geloof mij ik spreek uit (lichtelijke) ervaring, eenmaal je eerste lipstick en you do need more!

♠ Continue bijwerken. Een matte lipstick werkt vaak uitdrogend en een normale (romige) lipstick is soms naar een paar uur al van de lippen af verdwenen, hoe je het ook wendt of keert, het is nooit goed, maar het steeds moeten bijwerken is toch wel een irritatie puntje. Om het uur in je spiegeltje moeten kijken of je er nog goed uitziet en expliciet of je lipstick nog wel oké, op zijn plaats en fatsoenlijk op je lippen zit!

downloadBron foto. “Omg, what did you say! That’s so mean, my lipstick is not all over tha face! Now i’m gonna cryyyyy”. Grapje Miranda je lipstick zit altijd fabulous! 

♠ Je partner wordt wellicht gek je van je. “Zit het op mijn voortanden”, “zit het niet all over tha face” en na een maaltijd; “zit mijn lipstick nog goed”? Je partner gaat zich bijna zorgen maken of je een relatie met hem of met je lipstick hebt!

♠ Wanneer een lipstick lelijk van je lippen slijt en hij alleen nog maar op een paar plekjes op je lippen te zien is. Een soort schildpadden effect op je lippen, you know what i mean?

♠ Matte lipstick die je wilt bijwerken omdat de kleurintensiteit afneemt maar je geen doekjes bij hebt om hem er eerst af te halen, het resultaat een ophoping van kleur op je lippen, Fail!

Wat is jou grootste irritatie aan lipstick?

13 gedachten over “5 Voor & Nadelen van lipstick! | Beauty”

    1. Ja inderdaad! Dat is ook een hele goede, dat je aan het zoeken bent naar een plekje zonder lipstick aan je glas haha en op een gegeven moment heb je rondom het glas overal mooie lipstick afdrukken:P Dat is bij mij altijd het geval haha. En super leuk, ik ga kijken:D

  1. Leuk om te lezen! Zelf vind ik het grootste nadeel aan lipstick dat ze vaak nogal afgeven, dat is vooral met felle kleuren zo onhandig! En je zult net zien dat je zin hebt in een felle lipstick als je naar een verjaardag gaat waar je je halve familie op de wang moet kussen of dat je je vriend een kus geeft en hij ineens ook lipstick op heeft haha! Mijn vriend heeft inmiddels door dat het afgeeft, dus als ik een felle kleur draag, geeft die altijd zo’n supervoorzichtig kusje haha 😛

    1. Hahah ja dat is ook zo herkenbaar! Mijn vriend kijkt tegenwoordig ook eerst of ik lippenstift op heb en dan ook echt zo van is de kust veilig oke en dan geeft hij een kusje. En inderdaad met verjaardagen is dat ook altijd erg vooral met knal kleuren zoals rood en roze , hoeft niemand meer blush op te doen haha:P

  2. Ik droeg vandaag nog lippenstift van catrice, hij was matt maar hij droogr mijn mond niet echt uit. Het is echt een mooie en fijne kleur ben er helemaal verlieft op hahahah. Dit artikel is trouwens zo leuk en herkenbaar!

  3. Day je altijd goed na moet kijken of er geen lipstick resten meer op je servies zitten na de afwas…erg vervelend vind ik dat, want ik vind het zo ook zo jakkie als dat ergens op zit!

  4. Wat een ontzettend leuk artikel! Lipstick is inderdaad verslavend. Ik heb er inmiddels een flink aantal in mijn stash liggen en deze blijft maar groeien. Een nadeel van lipstick? Ehh, ik heb er twee. De eerste werd hierboven al in een reactie genoemd. Als ik mijn vriend een kus wil geven (of andersom ;-)), moet ik dat voorzichtig doen wanneer ik lipstick draag. Hij vindt de plakkerige substantie van een lipstick maar niets. Het tweede nadeel vind ik het formaat van een lipstick. Ik krijg een lipstick namelijk niet op. Als de producent deze kleiner maakt, ben ik nog goedkoper uit en krijg ik de lipsticks misschien op waardoor mijn stash minder uitpuilt.

Geef een reactie

