Beauty | Jane Iredale lipgloss + Winactie!

1

Hey lieve leuke beauty liefhebsters! Vandaag weer een keer een review in artikel vorm en niet zo maar een review, ik heb ook nog eens twee producten ontvangen waarvan ik er één mag gaan weggeven! Hoe leuk is dat! Benieuwd naar het product, lees dan verder!

2

Jane iredale, voor mij nog een vrij onbekend merk tot nu. Ik kende het merk nog niet, maar heb er nu kennis mee mogen maken doordat ik van Pour Tous, een parfumerie in Utrecht, deze lipgloss opgestuurd kreeg. Jane Iredale is onder andere dan ook te koop bij Pour Tous!

Te beginnen met de verpakking, deze ziet er al erg netjes uit. Wel her en der wat lichte beschadigingen, maar daar geven we postnl de schuld van. Jane Iredale valt voor mij niet meer onder een budget merk, je betaald al snel in de €20 voor een product. Om die reden vind ik het dan ook goed dat de verpakking er mooi uit ziet, de buitenkant doet dat voor mij al dus wel. 3

De kleur die ik uit heb gekozen is Tangerine, een mooie zachte frisse koraal roze kleur. De ideale kleur voor in de lente! Daarnaast is het een kleur die vele mensen staat. 4

Dan de tube zelf. Het product zit in een soort tube maar heeft wel een lipgloss applicator. Eerlijk is eerlijk, de verpakking ziet er netjes en strak uit, maar is wel erg goedkoop. De tube zelf is van plastic. Voor het geld wat je voor een lipgloss betaald vind ik dat je wel een stevige en/of glazen tube had mogen krijgen. Nu heeft glas natuurlijk ook zo zijn nadelen, maar buigbaar plastic vind ik helemaal cheap. Wel vind ik de vormgeving erg mooi, het zilver met goud/bronze letters en dop, daar ben ik zeker over te spreken. 5

De lipgloss bevat redelijk wat product, meer dan gemiddeld ook, namelijk 7 ml. Een standaard lipgloss van een ander merk bevat vaak maar 3,5 tot 4 ml product. Daar heeft Jane Iredale dus zeker een streepje voor mee, je doet erg lang met deze lipgloss! 6

 

De applicator vind ik er ook erg leuk uit zien, de “steel” (weet even niet hoe ik het anders moet noemen) van de lipgloss is transparant en lijkt dus van glas. Het is ook weer gemaakt van plastic, net als de tube, maar het ziet er wel heel leuk uit! 7

De applicator van de lipgloss is zoals je wellicht gewend bent, een klein sponsachtige applicator. Ik vind hem prima werken, niets mis mee. 8

Tijd om te swatchen, hierboven zie je de lipgloss op mijn hand. De lipgloss geeft een mooie subtiele kleur af, niet zo fel als in de verpakking, maar wel een mooi subtiel kleurtje. 9

Mijn lippen zonder product, ter vergelijking. 10

Jane Iredale lipgloss – Tangerine

11

 

En hier draag ik de lipgloss op mijn lippen. Ik vind het een hele mooie dekkende gloss. De gloss is niet heel dik dat hij stroperig wordt, maar ook niet te dun dan je er bijna niets van ziet er dat hij er binnen no time weer af is. Ook de kleur vind ik erg leuk, dit zul je wellicht niet van me gewend zijn, want normaal ben ik echt iemand die van de knallers houdt, maar toch kun je met deze lipgloss wel veel kanten op. Doordat hij niet mega gepigmenteerd is kun je hem ook aanbrengen over een lipliner of over een lipstick, erg handig dus!

De lipgloss blijft ongeveer 3-4 uur zitten en overleeft een glaasje drinken, maar geen hele maaltijd.

De Jane Iredale lipgloss is te koop onder andere bij Pour Tous (Maliestraat 18, Utrecht) en kost ongeveer €27,50.

En nu het leukste gedeelte voor jullie, ik mag één lipgloss in de kleur Tangerine aan jullie weggeven! Wat moet je doen om kans te maken?

  1. Like Pour Tous op Facebook.
  2. Like Shoppingsarah op Facebook.
  3. Volg Shoppingsarah op Bloglovin
  4. Laat een geldig email adres achter in het daarvoor bestemde balkje (wanneer je een reactie achterlaat).
  5. Duimen dat jij de winnaar wordt:)

Je kunt meedoen tot zondag 19 april 17:00, daarna kies ik een winnaar uit en neem ik daar contact mee op. 

10 gedachten over “Beauty | Jane Iredale lipgloss + Winactie!”

  1. Ik bewonder je echt en je bent op een korte tijd heel snel beter en beter geworden!
    Ik zou het erg apprecieeren als ik win .
    Alvast bedankt❤️

Geef een reactie

