Versatile Award

533Lonneke van Be-Beautifully nomineerde mij voor de Versatile Award. Als allereerst wil ik Lonneke bedanken, ik voel me vereerd. Het woord award is in de context wat afleidend, het is namelijk de bedoeling dat ik 7 feiten over mijzelf toelicht en daarbij 15 andere mensen nomineer. Waarvoor de award dus staat is volgens mij bij niemand bekend, maar omdat ik graag jullie beter kennis wil laten maken mij mij, komen hier de 7 feiten!

l_06387906725197f6804563ad3addc61b

1. Ik denk vaak anders als andere mensen, ik zit zelden met mensen op één denklijn over situaties.

2. Ik ben iemand die heel weinig oordelen heeft, ik weet wat ik wel en niet leuk vind en wat een ander doet moet een ander weten, ik heb daar geen mening over en wil daar ook geen mening over hebben. Als iemand zich goed voelt bij wat of hoe hij/zij leeft, wie ben ik dan om daar iets van te vinden?

3. Mijn droom is nog steeds om stylist te worden en een eigen kledingshop te hebben, waarin ik eigen gemaakte kleding verkoop.

4. Ik leef zo veel mogelijk in het hier en nu en geniet van de momenten met mensen om mij heen die ik lief heb. Daarnaast houd ik wel van mooie en leuke spulletjes, maar zou ik ook prima zonder kunnen wanneer ik alleen met mijn partner zou moeten leven. Mijn doel is om wanneer ik dood ga niet terug te hoeven kijken en te denken had ik maar meer tijd met de mensen die mij lief waren doorgebracht.

5. De lente is echt mijn favoriete seizoen! Niet te warm, niet te koud, niet te veel en niet te weinig beestjes, niet te droge en niet te vochtige lucht. Alles is precies goed in de lente, de vogels fluiten volop er worden nieuwe dieren geboren, ik wordt er echt super vrolijk van!

6. Ik ben iemand die zich prima voelt wanneer ik alleen ben. Het enige waar ik niet zonder kan is liefde (geborgenheid, knuffel, kus) verder vind ik het heerlijk om lekker alleen te wandelen of alleen ergens iets te gaan drinken. Ik kan echt genieten van de rust en genieten van de bezigheid. Dit kan ik overigens ook in gezelschap, maar ik ben wel iemand die dat liever 50/50 doet.

7. Ik wordt enorm blij van planten in huis, het voelt of de natuur dan ook om mij heen is. Ook van de mooie fris groene kleur wordt ik altijd vrolijk. Planten en bloemen vrolijken een huis zo leuk op, ik ben er echt super gek op!

Dat waren 7 feitjes over mijzelf. Ik zou nu eigenlijk 15 mensen moeten nomineren, maar ik heb geen idee wie wel en niet de award al ontvangen hebben, dus nomineer ik die bloggers die de award nog niet ontvangen hebben!

6 gedachten over “Versatile Award”

  1. wat leuk om dit te lezen, Wat goed dat je probeert in het hier en nu te leven. Zelf merk ik dat het niet altijd even makkelijk is om dit daadwerkelijk te doen…het verleden, maakt toch wel vaak hoe je in het heden bent.
    Leuke feitjes heb je genoemd!

Geef een reactie

