Hoogtepunten van februari & maart 2015

1

Oh jee, er zijn alweer twee maanden voorbij. Twee maanden waarin ik jullie niet heb laten zien wat mij allemaal bezig hield. Het is dus tijd voor een catch up. Ik zal jullie de shitload aan foto’s van twee maanden besparen, vandaar dat ik heb gekozen om alleen de hoogtepunten te laten zien. Can you handle it?

IMG_8304

 

Ik kwam met het idee om een gedeelte in onze slaapkamer om te bouwen tot een kleine inloopkast. Mijn vriend helpt mij hier graag bij en omdat hij bij de Karwei werkt denkt hij graag mee en appte hij een stang door die we zouden kunnen ophangen. Het moet een dikke stang zijn en helaas zijn de meeste kledingstangen erg kort en dun. Dit was dus een goede optie. We hebben hem inmiddels al wit gespoten en ik kan niet wachten tot hij hangt!
IMG_8305

Ook horen daar natuurlijk bevestigingen bij, het zijn deze geworden en ook die hebben we wit gespoten.IMG_8310

Iets heel anders in februari, ik ging afstuderen! Het afstudeerproject was helemaal af, eindelijk na twee jaar lang bloed zweet en tranen. Ik kan het nog steeds niet goed geloven. Hier hadden we de verslagen ingeleverd en het werd deze keer allemaal goed gekeurd!IMG_8319

Ik deed een test op de computer omdat ik niet zo lekker in mijn vel zat. Hmmm, de uitkomsten zijn duidelijk! Het gaat niet zo goed?IMG_8322

Iets waar ik wel vrolijk van wordt is mijn huisje helemaal leuk aankleden en lekker de kaarsjes aan steken, iets waar ik echt heel blij van wordt. IMG_8329

En dit bericht maakte mij nog blijer! Ik had een super leuk Rituals make-up pakket gewonnen bij de beautybox! Geweldig, ben er zo blij mee! IMG_8343

Carnavalluh!! Nee daar doe ik niet aan, we hebben een kwartier de optocht gekeken en dat was het haha. Ik houd niet zo van carnaval (althans niet hier).IMG_8364

Een hele mooie quote die ik probeer te onthouden. Denken in mogelijkheden niet in beperkingen! Kijken naar wat mij gelukkig maakt en niet naar wat mij ongelukkig maakt, soms nog best lastig als de vervelende dingen overheersen, maar ik werk eraan en het gaat steeds beter! 
IMG_8385

Mezelf verwennen hoort ook bij mezelf goed voelen. Het is trouwens bewezen dat vrouwen minder snel depressief worden wanneer ze af en toe lekker zichzelf verwennen met shoppen, ik wist het, kon ook niet anders haha. IMG_8389

Ik had eind februari mijn eerste persdagje, ik mocht via het mediabureau Age of Media waar ik bij zit naar de huishoudbeurs, wauw, ik vond het ge-wel-dig! Ik was er nog nooit geweest en ook de BFF beurs was er, het was zoo leuk!IMG_8390

Samen met Mirthe (missbeautyfreak) ging ik er heen. IMG_8392

Op de BFF beurs was ook een q&a met LLG, Vera Camilla en Suz van Fashion is a party, erg leuk!IMG_8393

Ook kwam ik Gekke Markie tegen, hij is lang, maar wel super tof!

IMG_8406

Samen met Nikki op de foto, echt het hoogtepunt van de dag. Wat is Nikki leuk, lief en GROOT!!! Wauw.
IMG_8407

Samen met LLG wat een lieverds, echt precies hetzelfde in reallife als op hun video’s! IMG_8408

 

En met Vera Camilla, helaas is de foto onscherp, maar ondanks dat een leuke foto. IMG_8398

Tijdens het bewerken van de vlog zag ik ineens iemand heel bekends! Het was Joor, van Joorloveswritting, zo leuk, maar zo jammer dat ik haar niet in het echt heb gezien, vind het erg leuk om mede bloggers te ontmoeten, kennis te maken en er lekker mee te kletsen.  IMG_8410

Wauw dit vond ik wel heel tof. Ik schreef een reactie op iemand bij een vlog van Mascha en Mascha reageerde weer op mijn comment. Het voelde speciaal, vooral omdat ik voor mijn gevoel best wat vergelijkingen heb met Mascha, met name betreft het verleden. IMG_8465

Oef mijn vriend stuurde mij deze foto door, in het begin dacht ik oh jee een kleine snee, dat wordt een bult. Bleek dat het een diepe snee was en dat het gelijmd moest worden. Hij moest dus vanuit zijn werk door naar het ziekenhuis, ik vond het wel erg sneu, ik weet dat hij het niet echt op ziekenhuizen heeft dus het voelde wel vervelend om niet mee te kunnen. IMG_8493

Jaaa, het afstudeerverslag was goedgekeurd en we mochten het presenteren. Dit was een gedicht/rap die ik schreef om een stukje presentatie te versterken. IMG_8497

O ja hoor! Op de ochtend toen ik aan het stressen was en al gespannen was werd de kat ook gek, ze rende als een gestoorde idioot door het huis en sprong zo hard op haar krabpaal dat die omviel, met wat er alles over de grond. Ik had haast en het heeft zo de hele dag gelegen oh oh oh!IMG_8502

En ondanks ik mega zenuwachtig was, ik super veel blackouts had en ik stotterde als een gek, hadden we de presentatie gehaald met een mooie 7!IMG_8513

Haha ik moest hier zo hard om lachen. Ik was op een site (weet niet meer welke) en kreeg een foutmelding, wat een humoristische foutmelding!IMG_8514

Hier wil ik het eigenlijk niet over hebben! Dit was eerder een dieptepunt haha. De limited Edition van de MAC Boa Boa Wan collectie kwam online samen met de Cinderella collectie en de twee mooie lipsticks, de twee in het midden waren direct uitverkocht, zucht! Ik baalde echt als een stekker en nu nog meer, want gisteren kwam de Julia Petit collectie uit en ook die lipsticks zijn uitverkocht, ze zijn zooo mooi!IMG_8518

Ik nam mijn Essence lipsticks stash op met swatches. Bekijk hier. IMG_8532

Ook ging mijn nieuwe blog Lieverlipstick online. Helaas moet ik nu al concluderen dat ik er geen tijd voor heb. 5 filmpjes in de week en 4 blogposts voor Shoppingsarah is al veel en om daarbij ook nog 4 artikelen te schrijven voor Lieverlipstick is echt te veel van het goede. Toch wil ik er wel mee door gaan, maar waarschijnlijk met 3 artikelen per week. Op de dagen dat er op Shoppingsarah geen artikel staat dan komt er op Lieverlipstick een artikel.IMG_8577

Ik ging voor een workshop naar het mediabureau, het was enorm leuk gezellig en leerzaam!IMG_8592

From where i stand. Ik deed weer een poging om hard te lopen, helaas ging het niet goed en heb ik de afgelopen weken moeten stoppen. Ik heb zo veel last van mijn lichaam met name de vermoeidheid slaat enorm toe, ik voel me alleen maar slap en duizelig. Even een rustpauze is ook niet verkeerd. IMG_8601

De lente liet zich ook even zien en dus was het tijd voor een lekkere lentenagellak. Ik vind de sand lakjes van Essence erg leuk! IMG_8642

Ook een plank met plankdrager moest worden uitgekozen voor de inloopkast. Welke ik gekozen heb gaan jullie nog zien!IMG_8657

Afgelopen maand was ik echt verslaafd aan de ombre lips, ik vind ze zo leuk en stoer en je krijgt er echt vollere lippen door!IMG_8663

Ook ruimde ik mijn make-up stash op en dit kan allemaal weg! Twee tassen propvol! Er staan hierover ook filmpjes online!IMG_8695

Over filmpjes gesproken, ik nam weer een Primark shoplog op! Bekijk hier.IMG_8711

O, o, o de poes heeft een nieuw plekje ontdekt. Het kastje sluit magnetisch, maar blijkbaar krijgt ze hem steeds open en gaat ze lekker op de handdoeken liggen. IMG_8712

 

Kiekeboe! Heel fris vind ik het niet, dus moet er toch echt een oplossing voor gaan vinden! Me afdrogen met een haarbal vind ik ook zowat haha.

Dat waren alweer mijn hoogtepunten van afgelopen twee maanden. Het leukst vind ik toch wel dat ik afgestudeerd ben, officieel nog niet helemaal, ik moet nog één toets inleveren, maar dat gaat helaas financieel nog niet. Heel krom, maar nu kan ik nog lenen van de DUO en wanneer ik klaar ben niet meer, dan moet ik de bijstand in, maar omdat ik en mijn vriend daar niet van kunnen rondkomen, het is namelijk maar 450 euro per maand wat ik zou ontvangen, moet ik blijven lenen tot ik een baan vindt, iets wat ook niet makkelijk gaat nu en ik ook nog eens iedere woensdag hele dagen in therapie moet, maar hey, het komt goed, ik blijf er positief onder, ik kan wel gaan stressen om werk en om dat ik nu nog meer moet lenen, maar ik los er niets mee op ik heb er alleen mezelf mee, de situatie is nu niet anders en dat accepteer ik. Ik doe mijn best om werk te vinden en meer als dat kan ik niet doen. Het komt vanzelf een keer goed!:)

Wat waren jou hoogtepunten afgelopen maand?

Liefs, Saartje

3 gedachten over “Hoogtepunten van februari & maart 2015”

  1. Awww wat een leuke hoogtepunten! Vooral dat van de huishoudbeurs! En de bff event! Hihi …. awww ik baalde ook Had je graag willen spreken! 🙂 altijd leuk om bloggers in het echt te spreken!

    jammer dat je nog niet je toets kan inleveren ivm financiën. . 😦 hopelijk kan je dat wel snel doen! 🙂 ik zeg ook altijd : alles komt goed !!!

    Hoogtepunten …. van mij waren toch die bff event , Queen , the script en dat ik sleutel kreeg van mijn eigen plek!

Geef een reactie

