Sharing Sunday♥

tumblr_static_m3gty6hocb4c04oskww0wo8s

Lieve allemaal♥! Onder het mom van Sharing is Caring wil ik bij deze een nieuwe rubriek het leven in roepen op Shoppingsarah.com. Iedere zondag zal deze post opnieuw online komen. Spam je blog vind ik leuk, maar ik wilde graag een variatie hierop maken, dat je toch kunt spamen, maar met een gerichter doel.

Wat is de bedoeling? De bedoeling is dat jij als blogger (iedere week als je dat wilt) je favoriete blogpost spamt en erbij schrijft waarom dit jou favoriete blogpost was die je gedeeld hebt afgelopen week. Wat maakt jou zo trots, vrolijk of wat raakt jou aan de blogpost die je geschreven hebt, vermeld dat bij de link naar je artikel.

Het is de bedoeling dat je één artikel uitkiest van afgelopen week, die je gepost hebt op je blog en die spamt! 

Zelf zal ik ook wekelijks meedoen en jullie mijn favoriete artikel van afgelopen week vertellen. Ik zal aftrappen;front

Link artikel

Mijn favoriete artikel, die ik heb geschreven afgelopen week is: Top 10 favoriete bezigheden in de lente. Ik vertel daarin wat ik graag doe of liever doe in de lente en wat de lente voor mij zo leuk maakt. Ik ben er trots op, omdat het artikel zo dicht bij mij staat en ik al heerlijk de lente zon in mijn bol van het artikel krijg!

Nu is het aan jullie, shoot! 

Geen link naar je hoofdpagina van je blog dus, maar direct naar het artikel! 

2 gedachten over “Sharing Sunday♥”

Geef een reactie

