3 thoughts on “Beauty | Lipstick Stash Max & More (Action) & Swatches + Bloopers & Onzin praat.”

  1. Ghihihi mooie stash! Ik vind fabulous orange juist geweldig. Helemaal over vamp red heen! Die combinatie vind ik te gek. Ik heb nog nooit zo’n aparte kleur lipstick als fabulous orange gezien! Ik heb ze ook allemaal behalve de purple lipstick. Jammer want die is ook erg mooi! 😉 Ik hoop dat ze binnenkort weer met nieuwe kleurtjes komen 😉 Xxx

  2. Zelf vind ik de ( laatste ) Cranberrie tint heel erg mooi, zeker voor in het najaar….Leuke stash met lipsticks is dit, lekker budget…en nee, lipstick is helamaal niet lekker…haha

Geef een reactie

