3 thoughts on “Kanaal nieuwtje!!”

    1. Ja hoor, de planning is om net als nu gewoon 4 keer in de week artikelen plaatsen (vandaag was niet gelukt door drukte:$), dat vind ik genoeg en daarnaast komen dan de video’s op mijn blog te staan, dus voor ieder wat wils:). Daarnaast heb ik natuurlijk ook lieverlipstick.wordpress.com nog waar ook 4 keer in de week artikelen op komen, dus artikelen genoeg ;). Ik wil gewoon wel vernieuwend blijven en niet alleen een blog hebben om producten te reviewen , want dat doen er al zoveel, dus ik probeer te kijken wat ik zelf leuk vindt en waar er behoefte naar is:) xxx

Geef een reactie

