Lifestyle | Three Things TAG

FotorCreated

De Three Things TAG ben ik op diverse blogs al tegen gekomen. Ik vind het een onwijs leuke TAG met heel veel diverse vragen die je een beter beeld geven van de blogger. Ik ben niet getagd, maar toch vond ik het super leuk om hem ook in te vullen zodat jullie mij weer net iets beter leren kennen. Klaar voor wat dolle antwoorden?

9

♥ Drie dingen in mijn tas

  1. Portemonnee
  2. Telefoon
  3. Handcrème

♥ Drie dingen op mijn bureau

Het wisselt enorm wat er op mijn bureau ligt. Meestal staat mijn laptop er ook op, maar dit is afhankelijk van hoe warm of koud het in de slaapkamer is waar het bureau staat. Verder probeer ik het zo clean en rustig mogelijk te houden wat niet altijd lukt haha

  1. Lipsticks
  2. Spiegel
  3. Lip balsem

♥ Drie favoriete meubels thuis

  1. Bed
  2. Bank
  3. Kledingkast

Een bed om in te slapen een bank om in te hangen en een kledingkast waar ik verliefd op ben, het had gekund maar nee toch niet. Het bed wat we hebben vind ik gewoon heel mooi eruit zien, dat geld ook voor de bank, lekker ruim en zit lekker en de kledingkast is denk ik van veel meiden een favoriete item waar we allemaal stiekem wel trots op zijn en in wegdromen.

1

♥ Drie favoriete fruitsoorten

  1. Aardbei
  2. Sinaasappel
  3. Appel

♥ Drie blogs die ik dagelijks bezoek

  1. Vera Camilla
  2. Livelifegorgeous
  3. Lottelovesbeauty

♥ Drie liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg

Maar drie liedjes?? Ik ken enorm veel liedjes niet uit mijn hoofd en neurie of moppel vaak maar wat mee haha. Ik heb dus maar drie liedjes uitgekozen die nu een hit zijn en die ik niet kan meezingen!

  1. Lost Frequencies – Are you with me
  2. Rihanna, Kanye West & Paul McCartney – FourFiveSeconds
  3. Pitbull Ft Ne-Yo – Time of our lives

Wat Ne-Yo En Pitbull zingen:

I knew my rent was gon’ be late about a week ago
I worked my ass off, but I still can’t pay it though
But I got just enough
To get up in this club
Have me a good time, before my time is up
Hey, let’s get it now

Wat ik zing:

I know i run about a week ago
I work my ass of but I can play it low
But I got just enough to get up in the club
And be a good time before my time is up

Ik zing altijd letterlijk wat ik hoor zonder na te denken of het klopt, herkenbaar?

♥ Drie dingen waar ik op dit moment aan denk

  1. Werk
  2. Mijn blog
  3. Mijn vriend

♥ Drie bloggers met een leuke persoonlijkheid 

  1. Willemijn en Martine van Livelifegorgeous, heerlijke spontane meiden die lekker zichzelf zijn!
  2. Vera Camilla vooral om haar filmpjes kan ik lachen en is ze lekker zichzelf
  3. Elise Joanne, wat een heerlijke meid is dat ook. Topper!

♥ Drie favoriete sporten

  1. Seks, dat is een sport toch? haha
  2. Hardlopen
  3. Blogilates

Sporten vind ik erg leuk, maar helaas vind mijn lichaam het minder leuk en heb ik in slechte periodes veel last van mijn spieren en lichaam als ik sport. Maar wanneer ik me fit voel, vind ik het heerlijk om lekker hard te lopen!

♥ Drie dingen waar ik gelukkig van word

  1. Wanneer het leven mee zit. 9 van de 10 keer zit mijn leven tegen, ik ben iemand met enorm veel ongeluk, maar gelukkig weet ik me er een weg doorheen te slaan en geef ik niet zomaar op!
  2. Een goed gesprek met mijn vriend of een vriendin
  3. Shoppen.

il_fullxfull.308300664

 

Bron foto

♥ Drie favoriete quotes

  1. A negative mind will never give you a positive life.
  2. Cherish Yesterday, Dream Tomorrow, Live Today.
  3. Niet zeggen, maar doen.

♥ Drie vakantiebestemmingen

  1. Kroatië
  2. Canarische eilanden
  3. Amerika

En Japan en Kreta en China en Sweden en Italië en Spanje en oke ik kan niet kiezen!

cropped-7.png

♥ Drie dingen die ik dit jaar wil doen

  1. Therapie ingaan en afronden en daarmee mijn doelen halen (grenzen stellen, voor mezelf opkomen en omgaan met spanning en angst)
  2. Een baan die aansluit bij mijn diploma
  3. Mijn blogs en youtube verder ontwikkelen.

Ik Tag hierbij iedereen, want ik ben zelf ook niet getagd, dus iedereen die hem wil overnemen ga je gang uiteraard. Welke 3 dingen zou jij dit jaar nog willen doen?

7 gedachten over “Lifestyle | Three Things TAG”

Geef een reactie

