Van mijn wishlist af!

FotorCreated

Hoera, hoera!! Ik heb weer een nieuw artikel voor je klaarstaan! Na heel veel foto’s en artikelen verwijderen is er weer ruimte voor wat nieuws! Vandaag ga ik je laten zien of en welke artikelen ik van mijn wishlist heb kunnen af strepen!

voorkant In juni 2014 poste ik een beauty wishlist (artikel bestaat nog helaas wel zonder foto’s) met high end items. Toentertijd had ik eigenlijk nog vrij weinig tot geen high end producten. Hoe zit dat nu eigenlijk?

Wanneer je mij volgt weet je dat met name op het gebied van lipsticks ik inmiddels wel een paar high end lipsticks heb. Mijn lipstick hartje gaat altijd sneller kloppen bij de 40% korting actie op lipsticks van ICI Paris xl en wanneer ik dan een mooie kleur zie kan ik het gewoonweg niet laten deze te kopen.

34♥Zo schafte ik vorig jaar dan ook mijn eerste twee Chanel lipsticks Blame it on ICI Paris xl want het was namelijk zo dat je toen bij twee lipsticks 40% korting kreeg en niet bij één. Het was een moeilijke keuze, een zware strijd in mijn hoofd, maar naar ongeveer 5 seconden wist ik het dan, ik koop er wel twee! De Chanel Rouge Allure Velvet lipstick is dus van mijn lijst af, maar achteraf vind ik hem niet zo super als ik verwacht had. Ze zien er werkelijk prachtig uit, ook de kleur is prachtig, maar er zijn lipsticks die het toch net wat beter doen. Maar goed, blij ben ik er nog steeds mee!

5♥Ik hoorde zo onwijs veel goede verhalen over de Chanel Le Volume mascara dat ik besloot ook deze te kopen toen er weer 40% korting op de mascara’s was bij ICI Paris xl. Helaas was de normale versie er niet meer alleen de waterproof versie, maar deze was net zo goed en er was niets anders aan als de normale versie en dus besloot ik hem te kopen. Achteraf heb ik daar enorm veel spijt van, hij plakt mijn wimpers enorm aan elkaar, vlekt ontiegelijk en is er net zo snel weer vanaf als dat ik hem heb aangebracht. Zo eigenwijs als ik ben en zo koppig wilde ik perse ook de gewone versie nog proberen, ik kon het niet verkroppen dat grote beautybloggers zo enthousiast over deze crap mascara waren.  Over de normale versie ben ik een stuk enthousiaster, de mascara geeft mijn wimpers lengte en volume, plakt niet en vlekt minder snel. Ook de normale versie vlekt bij mij nog wel, aan het eind van de dag heb ik mooie zwarte puntjes boven mijn ogen staan (het moment waarop je jezelf altijd afvraagt hoe lang zit dit er al, heeft iemand dit gezien en niemand me dit kunnen vertellen? Waarom zit mijn spiegeltje altijd in de tas die ik op dat moment niet bij heb). Ik begrijp de hype en ben erg blij met de mascara, maar ik zou de mascara toch echt alleen maar kopen in de sale of met korting. Ik vind hem te duur en gebruik hem te weinig om er de volle €31,50 voor te betalen.

DSCI1417♥Ook de Yves Saint Laurent Touche Éclat kan van mijn wishlist af. Hier kan ik nog niet al te veel over zeggen wat ik ervan vind, kort en krachtig samengevat; ik koop hem niet nog een keer. Ik denk dat je dan genoeg weet. Allicht heb ik je nu nieuwsgierig gemaakt, want ook dit is een aardig gehypet product en veel make-up artiesten en visagisten zijn er lovend over, behalve ik weer. Ik kan er niets aan doen, maar ik kan niet een product wat ik zijn geld niet waard vind de hemel in prijzen, sorry but no sorry, zo een beautyblogger ben ik gewoon niet. Eerlijkheid staat bij mij heel hoog in het vaandel. Benieuwd wat ik er nu echt van vind en waarom ik hem niet opnieuw zou kopen? Donderdag 26 maart om 16:00 komt de review in video vorm online op mijn youtube kanaal.
thumb

Door naar het volgende lijstje, dit was een wensenlijstje met lipsticks die ik nog graag wilde hebben. Het liefst wil ik alle lipsticks van ieder merk hebben, (ik zie mezelf namelijk al zwemmen tussen de lipstick en mijn lipstick hartje breken omdat ik net iets te lomp zwem tussen de lipsticks en de lipsticks breken !@#$*$&) dus….. volg jij het nog? Denk je nu net als mij ook weer helemaal terug aan mijn lipstick trauma met de Chanel Rouge Allure?? Hallo Saartje wishlist afwerken?? Maar natuurlijk daar kwam je voor!

1

Russian Red♥mpassioned waren de enige twee MAC lipsticks die ik nog op mijn lijstje had staan, zei ik toen. Inmiddels moet ik bekennen dat ik smoorverliefd ben op MAC lipsticks en ik niet kan beloven aan mijzelf en mijn lipstick verslaving dat ik nooit meer een MAC lipstick zal kopen, zeker niet wanneer het om een Limited Edition gaat! Russian Red en Impassioned schafte ik aan mede omdat ik een kortingsbon van de Douglas had gekregen. Erg blij ben ik er mee, prachtige kleuren, goede dekking en blijven zoals gewent lekker lang zitten. Met name Russian Red heb ik in de winter veel gedragen. Nee, nu niet zeggen dat het nog winter is, ik heb namelijk al in de zon op een terrasje gezeten, dus is het in mijn hoofd al lente!

DSCI1144

♥De parel der pareltjes, de Diorific lipstick. Ik wilde deze graag hebben omdat hij er gewoonweg prachtig uitziet, ik ben eerlijk, mijn oog wil ook wat en al helemaal wanneer het gaat om zo een dure lipstick! De lipstick is nog vrij recent en kocht ik een paar weken terug weer met de 40% korting actie bij de ICI paris xl. Het grappige is wel, op mijn wishlist stond de kleur Dolce Vita en uiteindelijk ben ik gegaan voor de kleur Ange Blue, een kleur die erop lijkt, maar net wat frisser is en echt een mooie lente kleur. De kleur heeft wat roze in zich, dat zie je hier op de foto nog niet (review en swatches komen ook nog online op Lieverlipstick.wordpress.com) en dat maakt hem echt een mooie en bijzondere kleur. Over deze lipstick kan ik al wel vast vertellen dat ik er erg blij mee ben, vooral de kleur vind ik onwijs mooi! De review zal ergens in de week van 23 maart online komen!

Als ik terug kijk naar de wensenlijstjes kijk ik er nu wel heel anders tegenaan. Veel van de items die ik gekocht heb die op de wishlist stonden vind ik toch niet zo fijn als ik gehoopt had. Veel producten zijn zo gehypet en dan heb je er een bepaalde verwachting van. Veel van deze producten voldoen helaas niet aan mijn verwachting. De producten op de eerste wishlist zou ik nu niet eens meer zo graag willen hebben. Zou ik bakken met geld hebben zou ik het aanschaffen uit nieuwsgierigheid, maar echt willen hebben uit verlangen omdat ik denk dat het een super product is, nee, dat heb ik wel geleerd. De tweede wishlist daarentegen gaat nog steeds op. De producten die ik daarvan nog niet heb, zou ik nog steeds wel heel graag willen hebben. Het is dan ook mijn verslaving die nu spreekt!

Welk producten stonden op jou wishlist die je onlangs of een tijd geleden toch hebt gekocht?

9 gedachten over “Van mijn wishlist af!”

  1. heerlijk artikel om te lezen, zelf heb ik een aantal leuke gekleurdednagellakjes aangeschaft die ik graag eens wilde kopen…maar de inhoud van mijn wishlist veranderd regelmatig en hierdoor vergeet ik sommige dingen echt soms weer…..

Geef een reactie

