4 gedachten over “Favorieten & Opgemaakt februari 2015”

  1. Het klinkt nu niet schel! Ik denk dat het komt omdat je minder ‘uitbundig’ praat. Wat ik trouwens wel charmant aan je vind! Die lipstick van maybelline is mooi maar idd wel raar!

  2. wat een heerlijke favorieten heb je, wel leuk dat je zo blij bent met de nagellakremover van Essence…Ik wil deze zeker eens proberen , want die ik nu heb, daar krijgt zelfs een beer een soort van benauwdheidsaanvallen van….( tenminste mijn man zit naar adem te happen als ik het potje opendraai ) hoe ruikt de remover?

Geef een reactie

