15 thoughts on “1000 Abonnees | Winactie 3!”

  1. Heehee, waaaaaaat? Deze winactie is super! Ohh ik ben verliefd op beide palettes! Haha ik wil ze sowieso hebben in m’n stash, hoe dan ook ;)). Liefs

      1. Ghihihi, ik heb al een mooie duplicaat van het Too Faced Chocolatebar palette en heb ook al een mooie blush palette van Makeup Revolution! Degene die dit wint is een heel gelukkig iemand! 😉 Xxxx

  2. WAUW!! Wat een prachtige palettes!! Ze zijn echt super! Ik doe mee en maak ontzettend graag kans! Ook heb ik mn vriendinnen gevraagd om mee te doen! Proficiat met je 1000 abonnees!
    Ik ga heel hard duimen voor deze super prijs! Zou geweldig zijn!

    Liefs, Lieke

  3. Ohhh zag je update net op instagram en ging gelijk spieken! Deze winactie MOET ik aan mee doen, heb laatst voor het eerst hier iets van geprobeerd en ben echt verliefd! Ik doe heeel graag mee! Livingalie-nl@hotmail.com is mijn email! Enne, natuurlijk gefeliciteerd met je mega abonnees! Super!

Geef een reactie

