Please help me out!

9

Vandaag een heel ander soort artikel, ik wilde eigenlijk een MAC lipstick reviewen en online zetten, maar helaas ging dit niet. Mijn foto bibliotheek zit vol en ik kan geen foto’s meer toevoegen. Ik moet dan eerst foto’s verwijderen, maar daar wil ik eerst goed over nadenken voor ik een heel artikel verwijder. Verder zit ik een beetje in een blog dipje.

Ik vind bloggen hartstikke leuk om te toen, ik maak graag foto’s, schrijf graag een artikel en wil mezelf daar ook in verdiepen en professionaliseren en dus verbeteren. Ik vind het ook super leuk altijd om de reacties op mijn artikelen te lezen en om die reden blijf ik ook maar weer steeds artikelen posten, maar eigenlijk diep van binnen weet ik niet of ik verder wil gaan met mijn blog. Mijn upgrade is afgelopen waardoor mijn website terug is gegaan naar de originele instellingen, wellicht heb je dit gezien. Verder zie ik dat de statistieken eigenlijk stil blijven staan. Ik blog absoluut niet voor de statistieken, ik blog omdat ik het leuk vind, maar wat ik ook leuk vind is wanneer ik vooruitgang zie in mijn blog en dus in de statistieken en dat zie ik niet. Dan praat ik niet over een weekje of maand, ik heb het dan over een jaar. Ik blog nu meer als een dik jaar en ik zie met name het afgelopen drie kwart jaar de teller stil staan. Ik ben blij met iedere bezoeker en iedere view, don’t get me wrong, maar zoals ik al benoemde vind ik vooruitgang ook belangrijk. Daarnaast komt dus nog dat ik nu geen foto’s meer kan uploaden en ik of foto’s moet verwijderen en dus artikelen of moet upgraden. Gezien mijn YouTube kanaal een stuk beter loopt vind ik het dan ook erg lastig allemaal. Ik ben een ontzettende doorzetter en geef niet snel op, maar ik ben ook iemand die wanneer ik zie dat iets niet meer gaat of werkt, ik ermee stop mijn energie erin te steken. Ik kan wel weer een upgrade gaan kopen van €80, maar als ik daar niets mee bereik gebruik ik het liever voor mijn YouTube kanaal. Omdat ik het allemaal zo lastig vind heb ik voor jullie 3 vragen opgesteld in de vorm van een poll, je zou me echt enorm helpen wanneer je de 3 vragen in zou vullen!

Hartstikke bedankt wanneer je de poll hebt ingevuld! Ik heb enorm veel aan jullie steun en jullie helpen me vaak wanneer ik het moeilijk vind om een keuze te maken! Dankjewel ❤

10 gedachten over “Please help me out!”

  1. Ohhh ik zou het wel jammer vinden hoor Sarah als je stopt met je blog! Ik kom eigenlijk alleen maar op je blog en kijk je filmpjes ook meestal via je blog. Ik vind geschreven artikelen ook altijd leuk om te lezen. En je schrijfstijl spreekt mij aan! (Ik ben niet echt van het you tube tijdperk) 😉 Xxx

  2. Ik zou het erg jammer vinden als je stopt. Ik lees altijd met plezier je artikelen. Iedere schrijfster is uniek, en dat ben jij. Jouw schrijfstijl is fijn en makkelijk, en dus heel fijn om te lezen. 🙂

  3. Wat jammer dat je geen verschil merkt in je statistieken, dat is balen…maar het gaat er natuurlijk altijd om wat jijzelf het leukste vind om te doen…Volg je hart en misschien moet je er eventjes een tijdje gras over laten groeien…misschien bekijk je het dan anders…
    knuffel petra

  4. Ahw, ik zou het echt jammer vinden moest je stoppen! Dan verliest blogland weer een geweldige blogster en lieve meid! Ik snap dat het niet leuk is dat er amper verandering komt in je statistieken, had ik eerst ook. Ik besloot door te zetten en zelf het initiatief te nemen. Ik ging zelf opzoek naar andere bloggers, en liet reacties achter bij hun. Ook ben ik actiever op social media, en ik kon direct rekenen op een stijging in mijn statistieken! Voor de rest weet ik niet echt wat je kan doen, ik hoop alleen maar dat je niet zal stoppen! ❤

  5. Ik zou het heel jammer vinden als je stopt, maar ik begrijp het wel omdat er toch veel tijd in zit en Youtube beter loopt enz. Persoonlijk vind ik deze lay-out helemaal niet storend en zelfs goed eruit zien, dacht eerst dat je een nieuwe zelf had gedaan en 80 euro voor een upgrade vind ik echt belachelijk veel geld xxx

Geef een reactie

