13 thoughts on “Beauty | Mijn MAC Lipsticks + Swatches.”

  1. Wat een prachtige collectie heb je toch ❤ Candy Yum Yum blijft mijn favoriet, love it! De retro matte lipsticks brengen inderdaad erg lastig aan, maar de duurzaamheid is geweldig. Zelf krijg ik er gelukkig geen velletjes van!

  2. Leuke video zeg en lekker veel felle kleuren, daar ben ik zelf ook van. Mijn favoriete MAC lipstick is Riri Woo, maar die is helaas niet meer te koop. Een andere aanrader is de Viva Glam I, een warme rode kleur. Erg mooi.

Geef een reactie

