Fashion | Come get fashion outfits!

PicMonkey Collage

Come get Fashion, een webshop waarvan ik de naam al veel voorbij heb horen komen. Toch had ik nog nooit een kijkje genomen op de webshop. De prijs hield me met name vaak tegen, ik ben toch eerder een budget shopper wanneer het om kleding gaat. Ik zag de naam van de webshop weer voorbijkomen en besloot dit keer toch maar eens een kijkje te nemen. Ik ben erachter gekomen dat ik het een super leuke webshop vind, met allemaal items die helemaal in mijn stijl zijn! Ook zag ik dat er sale was en dat de prijs op zich ook wel meevalt. Om jullie ook te inspireren heb ik een drie aantal outfits samengesteld die ik graag met je deel!

Outfit 1

Outfit-1

Jas €19,95

CC Espadrilles €29,95

T-shirt €14,95

Ripped Boyfriend Jeans €34,95

Beanie €12,95

Burkin Bag Lightblue €39,95

Outfit 2

Outfit-2

Padded Biker Jack €57,95

Chunky Boots €19,95

T-shirt €4,95

Ripped Jeans €19,95

Ketting €9,95

Messenger Bag €29,95

Outfit 3

Outfit 3

 

Striped Dress €24,95

Heels €14,95

Fashion Sunnies €9,95

Tiny Rings €2,95

Shopper Bag Grijs €34,95

Waterfall Belt Coat Taupe €34,95

Welke outfit vind jij het leukst? Koop jij weleens wat bij Come get fashion?

12 gedachten over “Fashion | Come get fashion outfits!”

Geef een reactie

