Lifestyle | Favoriete Youtubers @ the moment.

YouTube_logo_2013.svg

Youtube, ik ben er dol op, verslaafd aan en ik kan niet zonder. Zelf maak ik drie keer per week filmpjes, maar daarnaast vind ik het natuurlijk super leuk om ook naar filmpjes van andere te kijken, ter entertainment maar ook om ervan te leren. De laatste tijd merk ik dat ik weer een vast groepje youtubers heb die ik eigenlijk altijd kijk. In dit artikel laat ik je dan ook de youtubers zien van wie ik momenteel iedere video eigenlijk wel kijk. Youtubers waaraan ik momenteel dus verslaafd ben!

1. Nikkitutorials

Wie kent onze grote Nederlandse heldin Nikki niet? Ze is zo goed met make-up en is ook een make-up artist. Ik leer zo enorm veel van haar over make-up en vind haar daarnaast ook enorm lachwekkend. Wat een topper!

2. Ikvrouwvanjou

Ik vrouw van jou zijn twee vrouwen die een relatie hebben en over het lesbi zijn sketches maken, maar niet alleen sketches over lesbi, maar ook over andere onderwerpen en daarnaast maken ze ook wekelijks een vlog van het weekend. Wat een super leuke meiden zijn het!

3. KittehsCupcakesNL

De zusjes Tara en Larissa vind ik zo enorm leuk omdat ze zo divers zijn in hun video’s. Ze plaatsen van alles op hun kanaal en het leukste vind ik de DIY’s, daar zijn ze zo goed en creatief in!

4. Looksbysharon

De heerlijke Brabantse chick Sharon kan in mijn lijstje ook niet ontbreken. Wat een heerlijke nuchterheid heeft die meid! Ze is zo gewoon en dat vind ik top aan haar en daarnaast maakt ze ook weer leuke originele en creatieve video’s en bewerkt ze de video’s altijd leuk.

5. Vloggloss & Beautygloss

Ja moet ik hier nog iets over zeggen? Waarschijnlijk kent iedereen Mascha van Beautygloss wel. Dagelijks wanneer ik wakker wordt kijk ik eerst een vlog van Mascha en daarna begint mijn dag pas. Klinkt dit bekend?

Wie zijn jou favoriete Youtubers @ this moment?

 

8 gedachten over “Lifestyle | Favoriete Youtubers @ the moment.”

  1. Zelf kijk ik bijna nooit Youtube, maar voor ‘Ikvrouwvanjou’ wil ik gerust een uitzondering maken! Dat ene filmpje vindt ik al geweldig, ik ga er meteen nog enkele bekijken! ๐Ÿ™‚

Geef een reactie

