Spammen maar!

spam je blog

Het is alweer een aardige tijd geleden dat ik een spam je blog artikel heb geplaatst. Veel te lang geleden. Spammen is leuk, niet alleen voor jullie, maar ook voor mij. Ik ontdek weer nieuwe blogs, jullie ontdekken weer nieuwe blogs en je blog staat even in de spotlight!

Dit keer heb ik gekozen niet om alleen je blog te spammen, maar alles wat daarbij hoort. Waar ben jij te vinden en/of te volgen? Ik volg erg veel blogs, maar ben niet van iedere blog op de hoogte of deze op facebook, youtube, bloglovin en ga zo maar door te vinden is. Zonde eigenlijk, maar op veel van deze sociaal mediums kijk ik erg vaak.

Graag wil ik van jullie het volgende weten:

Wat is je blog url?

Heb je een Bloglovin profiel?

Je instagram naam.

Je Twitter naam

Heb je een facebook gekoppeld aan je blog? Bij nee, waarom niet, is dit een bewuste keuze?

Ben je te volgen op Pinterest?

Heb je een Youtube kanaal?

Ik zeg spam er maar op los en als ik een sociaal medium vergeten ben, zet het er gewoon bij!

Ik ben benieuwd!!

Liefs,
Saartje

13 thoughts on “Spammen maar!”

  1. Leuk dat we mogen spammen. Op mijn blog komen notd’s voorbij maar ook leuke nailarts zoals “Louboutin” nails, disney nails en nog veel meer. Ik schrijf ook reviews over beauty producten. Ik laat je meegenieten met mijn (foto) shoplogs die vaak low budget zijn! En zo nu en dan komt er een leuke beauty DIY voorbij. Ook geef ik soms een budgettip. Ach..neem een kijkje en laat vooral een reactie achter. 😉 ook heb ik Instagram: mandybosnailsshopdiy en zo ook twitter: @mandybosblog Ik heb wel FB maar niet gekoppeld aan mijn blog ofzo. Deze is toch wel meer privé. Heb ooit wel een FB pagina aangemaakt gelinkt aan mijn blog maar ik vond dit niet echt veel meer toevoegen! Lieve groetjes Mandy. http://mandybos.blogspot.nl

  2. Wat ontzettend lief dat we even mogen spammen!

    Ik ben een 24-jarige blogger uit Brabant en blog met name over fashion en lifestyle. ‘Waarom’ zou je misschien denken? Nou dat antwoord is heel simpel ‘Het is mijn passie’! =)

    Ik heb ook een Facebook pagina aangemaakt zodat mensen die geen blog hebben, mij wel kunnen volgen als ze dit leuk vinden. Ik heb geen you tube kanaal.

    Het zou erg leuk zijn als je een kijkje wil nemen =)

    http://www.bloglovin.com/blogs/4balou-13049789

  3. Ik volg je sinds kort, en ik vind je blog echt helemaal te gek! Ik hoop dat ik mijn linkje hier ook mag delen 🙂

    https://creabealounge.wordpress.com/

    Ik heb geen bloglovin profiel, ik heb geen Instragram en ik heb geen Twitter. Ik heb wel een Facebookpagina. Ik heb een Pinterest account, maar dat gebruik ik niet voor mijn blog. Ik heb geen youtube kanaal. Dus ik heb niet zo veel hihi. :3

  4. Ik heet op Instagram, Bloglovin en Twitter allemaal Northflix.
    Facebook gebruik ik niet. Misschien ooit… Ik heb er eigenlijk een afkeer van.
    YouTube heb ik ook niet. Ik ben één van de weinige mensen die niet graag naar vlogs kijkt volgens mij.

  5. Ik ben Yasmine, een 22-jarige blogger uit Tongeren. Gezondheid, verzorging en make-up zijn mijn passie en deze probeer ik met zoveel mogelijk mensen te delen.

    Ik post ongeveer 2x per week gezonde recepten, productreviews, tips&tricks …

    Ben je geïnteresseerd? Kom dan gerust een kijkje nemen op mijn blog: http://mienelienable.wordpress.com/

    Mijn instagramprofiel is mienelienable en mijn facebookpagina is https://nl-nl.facebook.com/people/Mienelien-Able/100004996518215

  6. Lief dat we mogen spammen! Ik ben Kirsty en ik blog dagelijks met veel plezier op http://www.beautiliciousworld.nl. Ik schrijf over beauty, fashion, food en lifestyle, met de nadruk op beauty. Behalve artikelen, komen er ook twee video’s per week online. Qua social media ben ik te volgen op Bloglovin’, Youtube, Instagram, Twitter en Facebook. Ik heet overal Kirsty ten Bos, behalve op Bloglovin’ (Beautiliciousworld) en Facebook (Beautiliciousworld.nl). Ik zou het leuk vinden als je eens een kijkje neemt!
    Psst.. Er lopen momenteel twee hele leuke winacties op mijn blog! 🙂

  7. Yay tijd om te spammen! Ik ben Tamara en samen met mijn partner-in-crime Marlie ben ik vorige maand een blog gestart. http://www.tamaraenmarlie.wordpress.com we hebben er super veel plezier in! Wat we hier plaatsen? Alles wat we maar leuk vinden, fashion, beauty, lifestyle noem maar op! Bloglovin hebben we ook. Instagram = tamaraenmarlie
    Verder hebben we (nog) geen social media. De reden hiervoor is dat we eerst onze blog mooi willen opbouwen en als er later blijkt dat er behoefte is aan twitter of facebook is dat altijd nog een optie!

  8. Hoii,

    Ik blog over nail art, nagellak, en alles wat daar bij hoort. Ik zet ook regelmatig reviews online, en er verschijnt wekelijks een nieuwe nail art tutorial op mijn blog! 🙂

    Ik blog op weheartpolish.blogspot.nl
    x Eva

  9. hei, leuk dat we mogen spammen!
    Ik ben Robin en ik ben een 12-jarige blogster! Misschien denk je nu vast ‘die is vast nog niet ver’. Ik werk heel hard aan mijn spelling en probeer met name professioneel te worden ( om het zo maar te zeggen haah 🙂 ) Oh en ik blog over lifestyle, fashion, beauty en nog veel meer xrobin

  10. Yay! Leuk dat we mogen spammen! Ik blog over mijn leven met een ziekte, fashion, beauty & lifestyle, te vinden op melissalaseur.wordpress.com
    Bloglovin, Twitter, instagram & pinterest; Melissa Laseur
    Facebook; Fashion & Beauty by Melis

    Benieuwd wat jullie van mijn blog vinden..
    Xoxo Melis

Geef een reactie

