Life of januari 2015

FotorCreated

Ken je dat, als blogger zijnde, dat je denkt dit moet ik nog posten en dit en dit en en en dan schieten andere artikelen er bij in! Juist, precies dat is gebeurd met mijn life of … artikel. Normaal post ik die altijd op de eerste van de volgende maand behalve deze keer, ik had en heb nog steeds zoveel artikelen om in te plannen en allemaal zo leuk en ik wil ze allemaal het liefst nu met je delen, maar dat gaat helaas niet. Dus iets later als gepland, maar als nog een heerlijke dosis januari foto’s!

IMG_8055

De laatste tijd ben ik dol op smoothies, ik maak ze lekker zelf. Ik gebruik frambozen uit de vriezer, doe er griekse yoghurt en een banaan bij en blenden maar! Een heerlijke fris zoete smoothie is geboren! Echt een aanrader!

IMG_8067

Ik ben dol op één van mijn nieuwe MAC lipsticks namelijk Russian Red! Wat een mooie matte rode kleur. IMG_8095

We gingen lekker uit eten bij een wok restaurant in het dorp, heerlijk all you can eat al merk ik wel dat ik steeds minder eet. Eerst at ik mezelf echt prop vol en tegenwoordig neem ik een voor hoofd en nagerecht en is het klaar. IMG_8099

Ik weet niet of het herkenbaar is, maar soms heb ik het idee dat je in een relatie soms zo met jezelf bezig kunt zijn dat er weinig tijd samen wordt gespendeerd. Dat is soms ook bij mij en mijn vriend. Om die reden kochten we dan ook een spelletje, zodat we iets leuks hebben om te doen samen, want dat eeuwige film kijken ben je op den duur ook zat. IMG_8103

Of ik sleur hem mee voor een wandeling. Wanneer de zon schijnt vind ik het heerlijk om buiten te wandelen. Lekker je hoofd leegmaken en samen gezellig praten over van alles en nog wat. Mijn vriend zit soms het liefst alleen achter de computer (herkenbaar?) en dus sleep ik hem maar al te graag daar soms van weg.

IMG_8108

Tijdens het wandelen zagen we dat ons favoriete restaurantje weer open was, we zijn daar snel lekker een warme koffie gaan drinken.

IMG_8113

Ook kwam de kleding van de Promiss binnen die ik had uitgezocht. Ik ben nog steeds echt dolgelukkig met de jas!! Hij zit zo lekker en warm ook. IMG_8130

En ook hartlopen doe ik nog steeds fanatiek. Ik probeer het drie keer in de week te doen, maar helaas wil dit niet altijd lukken, gelukkig haal ik sowieso altijd wel de twee keer per week en daarnaast doe ik vaak ook nog cardio oefeningen. IMG_8133

Weer spelletjes tijd! Dit keer Mikado, zo heet het toch? Een leuke selfie tussendoor met Mikado snorretjes.  IMG_8136

Mijn favoriete tussendoortje!! Crackers met biologische pindakaas en banaan en een latte macchiato. IMG_8145

Ik scoorde in de sale bij de kruidvat mijn favoriete foundation nog. Ik nam hem direct in twee kleuren mee! IMG_8154

Ah kijk hier nou liggen, dit is een zeer zeldzame foto! Lilly ligt namelijk nooit op bed, dat durft ze niet. Op een één of andere manier vind ze het bed echt eng, ze loopt er ook altijd overheen alsof het lava is!IMG_8167

Selfie met de nieuwe lipstick van NYX Alabama! Wat een mooie winterse kleur, vind je ook niet?

IMG_8169

Wat een domper maakte ik! Ik zag dat deze jongen een foto van mij had geliked en dus wilde ik hem naar een vriendin sturen die nog single is met de vraag of het iets voor haar was. Stuurde ik hem naar mijn vriend toe -_-‘! Ja toen hij thuis was mocht ik op de preekstoel haha.

IMG_8174

Ik spendeerde ook veel te veel tijd op ebay, met het gevolg dat ik aardig wat kleding kocht! In dit artikel zie je al één outfit met een paar kledingstukken.

IMG_8204

It’s so fluffy!!! Oh wat draag ik dit vest vaak nu met het koude weer! Hij zit zo lekker warm en is zo zacht! Dat maakt het koude weer een stuk minder erg!

IMG_8214

Ook leverde ik en mijn afstudeermaatje de afstudeerscriptie in en werd deze afgekeurd:(. Binnenkort een nieuwe kans! IMG_8223

Maakte ik weer volop video’s voor mijn youtube kanaal!! Ik zit alweer bijna op de 1000 abonnees niet te geloven! En ik kan jullie alvast melden bij de 1000 abonnees komen er drie hele leuke winacties online! IMG_8224

Healthy lunch hmmm heerlijk! Tomaat, mozerella en basilicum met peper en zout. IMG_8226

Ook ben ik gek op sinaasappelsap en pers ik deze het liefst zelf, er zijn al heel wat sinaasappels doorheen gegaan afgelopen maand!

De foto hieronder is niet voor een zwakke maag!IMG_8228

Mijn verstandskiezen links moesten eruit omdat deze enorm aan het irriteren waren. Toen ik in het ziekenhuis was bij de kaakchirurg vertelde hij dat er ook nog een baby verstandskiesje zat! Is hij niet schattig!!! IMG_8229

En de dagen erna was mijn wang aardig opgezwollen en moest ik veel koelen. Gelukkig heb ik er eigenlijk alleen de eerste dag echt last van gehad daarna was de pijn al over gelukkig!

IMG_8231

Ik had verband klaargelegd voor het geval er weer een bloeding zou ontstaan uit de bovenste kies en ik weer op een snelverbandje moest bijten. Gelukkig hoefde dit niet en uit verveling ging ik de poes er maar mee mummificeren, die vond het allemaal wel best. IMG_8236

In het weekend maakte ik een lekker ontbijtje op bed voor mijn vriend en mij. IMG_8240

En ook aten we een nieuw gerecht. De laatste tijd kijk ik erg vaak op allerhande voor recepten en er staan echt heerlijke en ook nog eens gezonde recepten op! Zeker een aanrader om te kijken! IMG_8255

Eigenlijk zou de Viva Glam Miley Cyrus pas 13 februari uitkomen, maar uiteindelijk was hij er toch eerder en bestelde ik hem direct, met nog een andere mooie lipstick.

IMG_8264

Het sporten boekt resultaten! Dat vind ik altijd zo fijn om te zien en motiveert mij om door te gaan. IMG_8267

Zoals je wellicht hebt gelezen in dit artikel was ik mijn interieur een beetje beu. Pinterest doet slechte dingen met je, ik verbouwde in mijn eentje de hele woonkamer! De volgende dag had ik aardig last van mijn rug, eigen schuld dikke bult!IMG_8275

En afgelopen weekend gingen we op pad naar een vriendin die haar verjaardag vierde. We gingen uit eten maar wisten niet waar. IMG_8276

Uiteindelijk gingen we uit eten in een soort buurhuis waar Marokkaanse vrouwen heerlijke gerechten voorschotelde! We begonnen uiteraard met een kopje muntthee!

IMG_8277

Daarna Turks brood met tapenade.

IMG_8281

Gevolgd door een enorm hoofdgerecht! Couscous met pompoen, wortel en zoete aardappel, kippenpoten, een zoete saus van kikkererwten en nog een schotel met gehakt.

IMG_8278

En natuurlijk nog een toetje! Baklava! Ik had het nog nooit op, maar wat is dat lekker zeg! Deze was gelukkig niet mega zoet, wat je normaal wel hebt bij baklava.

IMG_8284

 

En ik sluit af met een groepsfoto! Het was super gezellig en we hebben heerlijk bijgekletst. Het was een leuke avond.

Wat waren jou hoogtepunten afgelopen maand?

5 thoughts on “Life of januari 2015”

  1. Leuk overzichtje van je maand. Ik wil ook een blender kopen ik heb er gewoon nog steeds niet 1. Dus je recept zal ik zeker even terug lezen en zelf maken. Wat erg zeg een app versturen voor een vriendin en dan komt hij aan bij je vriend hahah, ik denk na je uitleg dat hij het wel begreep 😉 mij is ook wel zoiets eens overkomen.

  2. Ohh wat ziend ie smooties er lekker uit! Oh en wat ben je handig zeg met die foto’s naar je vriend sturen! Ik stuur dingen ook nog wel eens verkeerd door naar de verkeerde persoon! Leuk die nieuwe MAC lipsticks! En wat zitten er lekkere foodies tussen!

  3. heerlijk artikel om te lezen en te bekijken en ik heb dubbel gelegen om het feit dat je de foto naar je vriend stuurde…Ik zie het helemaal voor je dat je het verzend en bedenkt…oww shi…daar word ie niet blij van!.

Geef een reactie

