Beauty | DIY zuiverend masker.

Meer maskers maken van producten die je vaak al in huis hebt? Hieronder staan voor diverse huidtype nog wat DIY maskers.
– DIY verfrissend en opwekkend masker gebruik: 1 komkommer rasp deze en verspreid de komkommer over je gezicht (voor een normale – gecombineerde huidtype).
– DIY verfrissend kwarkmasker gebruik: 1 eierdooier, 1/2 tl olijfolie, 2 el kwark, 1 el yoghurt. Breng aan op je gezicht en laat 15 minuten inwerken (voor een rijpere en/of vermoeide huid).
– DIY honing- banaanmasker gebruik: 1 kleine rijpe banaan, 1/2 tl citroensap, 1 tl honing. Pureer de banaan en maak van alle ingredienten een smeerbaar mengsel, laat vervolgens 10 minuten inwerken en spoel af (voor de droge huidtype).

4 gedachten over “Beauty | DIY zuiverend masker.”

  1. Oeh leuk zeg! Ik maak zelf ook regelmatig maskertjes. Of nouja, eigenlijk maakTE! De laatste tijd doe ik het veel te weinig haha. Je brengt me weer op ideeën ;-)!

    Fijne zaterdag! Liefs Rosie

  2. Ik heb nog nooit zelf een maskertje gemaakt, gewoonweg omdat ik de ingrediënten niet thuis heb liggen en ik veel te lui ben om naar de winkel te gaan, oeps! Ik zou gewoon eens uit de zetel moeten kruipen en er gewoon aan beginnen, haha!

  3. Ik weet dat het echt goed werkt de theezakjes op je ogen, maar ik denk dat mijn man compleet in een lachstuip gaat als ik zo op de bank zit, met de theezakjes op mijn ogen…maar ja lachen is tenslotte ook erg gezond…het zijn wel heel leuke dingen om te doen en te maken….dus even man de deur uit sturen om een boodschap en zakjes op mijn ogen…

Geef een reactie

