Kleding van Ebay

1

Kleding bestellen op Ebay, een tricky iets. Je moet geluk hebben dat het er in het echt net zo uit ziet als op de foto bij de aanbieder, het niet kleiner valt in verband met de Chinese maten en de kwaliteit kan ook nog eens heel erg afwijken van wat je verwacht. Toch bestelde ik een aantal items op Ebay en vandaag ga ik je er twee van laten zien.

2

Ik bestelde aardig wat op Ebay in totaal 7 kledingstukken! Daarvan zijn er inmiddels drie binnen. Met de twee items die ik je vandaag ga laten zien ben ik zo enorm blij en tevreden dat ik niet kon wachten op de rest van de items om er een totaal artikel van te maken.

Het faux fur gilletje bestelde ik op Ebay, maar ook de ripped skinny jeans.

3

Ik was ontzettend benieuwd naar dit harige gilletje. Het is altijd maar afwachten wat de kwaliteit is van het kledingstuk dat je krijgt en hoe het uitvalt. Op de foto’s die ik gezien had bij de aanbieder leek het gilletje wel iets langer. Toch had ik er al wel rekening mee gehouden dat het gilletje weleens wat korter zou kunnen uitvallen, Chinese meisjes zijn namelijk vaak nogal klein en aangezien ik 1,74cm ben, ben ik daarmee wel een stukje langer als de gemiddelde Chinese vrouw. Toch valt de kwaliteit en het model me totaal niet tegen.

4

Het gilletje is lekker zacht en warm en ook zit er een binnen voering in waardoor het niet slap valt. 5

Je kunt het gilletje ook dicht doen met een haak oog sluiting. 6 7

Ook over de broek ben ik tevreden. De broek valt bij mijn rug iets open waardoor hij wat gaapt, maar met een simpele riem is dit makkelijk verholpen. Ik ben al tijden op zoek naar een mooie ripped jeans, maar wilde er niet teveel geld voor wegleggen, maar nu is het me dan toch gelukt er één te scoren! 8

Het blijft echter wel steeds een kunst om de broek aan te krijgen, wanneer je haast hebt raad ik je niet aan deze broek aan te doen, want de kans dat je met je voet door een gat scheurt is aanzienlijk groot. Maar goed dat blijft bij alle ripped broeken, niet alleen bij die van Ebay.

Voor het faux fur gilletje betaalde ik €8,02 (inclusief verzendkosten) en voor de ripped jeans €9,76 (inclusief verzendkosten). Persoonlijk vind ik dit niet duur en zeker niet als ik kijk naar de kwaliteit. De broek is niet van een dikke denim stof gemaakt, maar voor nog geen 10 euro verwacht ik dat ook niet. Helaas is de faux fur gillet uitverkocht bij de aanbieder waar ik hem kocht. Ik kan je dan ook geen andere aanbieder aanraden omdat ik niet de service daarvan weet, ik weet wel dat er genoeg andere aanbieders zijn welke de gillet ook aanbieden. De ripped jeans heb ik van deze aanbieder kijk echter wel wanneer je besteld goed naar de maattabel, je bent heel snel geneigd je eigen maat te kiezen, maar de maten op Ebay vallen vaak twee maten kleiner uit. Dit is weer niet bij ieder item, dus kijk echt goed naar de maattabel en meet jezelf op om te weten welke maat je moet bestellen. Ik ben ook erg tevreden over de levering, anderhalve week later had ik deze twee items al in huis, wat vrij snel is voor iets wat uit het buitenland komt.

Ja, ik ben zekerste weten blij met deze twee items!

Koop jij weleens wat op Ebay, zo ja wat koop je dan meestal?

11 gedachten over “Kleding van Ebay”

    1. Haha misschien maar goed ook dat je niets van ebay snapt, het is niet goed voor je portemonnee namelijk:P Ik begreep er eerst ook niets van en al helemaal niet van paypal waar je vaak via betaald als je iets koopt op ebay, maar nu heb ik er dus weer een verslaving bij:P

  1. Wat een handig artikel! Ik heb nog nooit bij Ebay kleding besteld omdat ik altijd dacht dat de kwaliteit heel slecht zou zijn. Maar zo te horen valt dat reuze mee! Al ben ik bang dat de kleding voor mij te kort gaat zijn, aangezien ik nog wat langer ben dan jij.. Ga je de andere items ook laten zien? 🙂

  2. wat een leuke spulletjes heb je gekocht, ik heb zelf nog nooit iets via Ebay besteld en ga het denk ik maar zo houden, ik vind zo veel leuk!

Geef een reactie

