Max & More Make-up Setje.

1

Laatst zag ik in een video bij een youtuber dit setje van de Action. In de video zag ik een blauw setje, maar tot mijn verbazing wist ik helemaal niet dat de Action deze verkochten. Ik had ze nog niet gezien, ergens schrok ik daar gewoon van, ik en nieuwe make-up bij de Action niet gezien hebben, dat kan niet! Je begrijpt, ik ging dus zo snel mogelijk naar de Action en ja daar lagen de setjes. Je had keus uit vier setjes en ik nam dit bruine setje mee. Benieuwd of ik het wat vind, lees dan verder!

2

Zoals je kunt zien op de achterkant rechts zijn er vier verschillende setjes te koop. De setjes zijn in de kleuren bruin (deze heb ik), blauw, zwart en groen. Alle setjes bevatten een eyeliner, een mascara en oogschaduwpalette in die kleur die op de verpakking staat. Je krijgt bij blauw dus een blauwe mascara, blauwe eyeliner en een oogschaduwpalette met diverse blauwtinten en zo ook bij de andere kleuren. Alleen het bruine setje, die ik heb gekocht, bevat een glitter eyeliner en dat is ook precies de rede dat ik voor dit setje ging, ik werd verliefd op de eyeliner, ik vind hem zo mooi eruit zien! De setjes zijn te koop voor een mooie Action prijs, namelijk €1,99.

3

Het setje bevat dus eigenlijk alles wat je nodig heb voor een leuke ooglook.

4

De mascara die erbij zit bevat een gebogen borsteltje, dit betekend meestal dat het een mascara is die je wimpers krult. Ik ben dan ook erg benieuwd naar de mascara, op het eerste oog ziet deze er goed uit.

5

Ook de drie kleuren in het oogschaduwpalette vind ik er erg mooi uit zien. Het zijn wel allemaal oogschaduws met een shimmer finish, dat vind ik ergens wel jammer, persoonlijk houd ik namelijk meer van een matte kleur ertussen voor in de crease of als highlighter op het wenkbrauwbot. Anders vind ik het vaak te shimmery worden.

6

En dan de eyeliner, deze ziet er echt prachtig uit. Ideaal voor een leuk feestje of een avondlook. Ik had ook nog niet echt een mooie glitter eyeliner dus deze nam ik daarom ook mee.

De ooglook

7

(Excuus voor de foto, ik lach als een boer met kiespijn, maar dat had ik ook op die dag haha). Op deze foto heb ik alle producten opgedaan. Ik heb wel een goede oogschaduwbasis gebruikt namelijk, de MAC paint pot in soft ochre. 8

Op het bewegend ooglid heb ik de middelste kleur uit het palette gebruikt, in de crease de linkse kleur en op het wenkbrauwbot de rechtse kleur. Verder heb ik met de eyeliner een wing proberen te maken en heb ik de mascara aangebracht. 9

Het minst tevreden ben ik over de eyeliner helaas. De eyeliner geeft ontzettend weinig glitters af en ook blijven de glitters bijna niet plakken. Ik heb de eyeliner twee tot drie keer aangebracht en toen vond ik het wel genoeg. Ik heb geen zin om een eyeliner vijf tot tien keer aan te brengen. Ergens begrijpelijk, het is een goedkope eyeliner, maar desondanks ook wel een beetje teleurstellend, ik had er meer van verwacht. Ook trok de eyeliner enorm toen hij opgedroogd was, dit was ook een zeer onprettig gevoel. Nee, deze eyeliner vind ik geen succes.

Ook de mascara vind ik niet geheel prettig werken. Hij geeft mijn wimpers wel wat krul, waar ik zeker wel blij mee ben, maar de substantie vind ik niet echt prettig, mijn wimpers plakken aardig aan elkaar vast, maar nog erger ik kreeg de mascara bijna niet verwijderd! Ik heb mijn ogen meerdere malen met olie en gewone ooglotion schoongemaakt, maar de mascara wilde er bijna niet vanaf en dat terwijl het niet eens een waterproof mascara is. 10

Hetgeen waar ik zeker wel tevreden over ben is het oogschaduwpalette, de kleuren geven voldoende pigment af en zijn ook makkelijk te blenden. Daarnaast blijven de kleuren lang mooi zitten, maar dit kan ook komen door mijn oogschaduwbasis.

Ik ben erg benieuwd naar de andere setjes of daar de mascara en eyeliner ook zo plakkerig van zijn. Voor de prijs is het een leuk setje en zeker leuk bedacht, maar dit setje (de bruine dus) zou ik je niet aanraden. Voor die twee euro kun je beter de producten los kopen, want max & more hebben genoeg andere mascara’s en eyeliner’s die beter zijn.

Het Max & More Make-up setje is te koop voor €1,99 bij de Action.

Wat vind jij van dit setje? Heb jij er ook één van? 

8 gedachten over “Max & More Make-up Setje.”

  1. Ik heb getwijfeld over het blauwe setje maar toch niet gedaan! Gebruik nooit een eyeliner en oogschaduws heb ik genoeg. ik was wel nieuwsgierig naar de blauwe mascara maar ben bang dat ik daar toch wat te oud voor ben! 😉 xxx

  2. De oogschaduw ziet er inderdaad wel fijn uit. De eyeliner en de mascara zien er niet zo gebruiksvriendelijk uit. Jammer! Hoewel je er weinig voor hebt betaald kan zoiets inderdaad nog wel een teleurstelling zijn.

Geef een reactie

