Fashion | 5 Outfits van de Action.

Hoi allemaal! Door de drukke studie heen heb ik toch een moment gevonden om een filmpje op te nemen, ik kon het ook gewoon niet laten. Het lijdt me even af en ik wordt er vrolijk van. Vandaag een filmpje over de kleding die ik (vaak) koop bij de Action. Vele zijn hier nog niet zo bekend mee, terwijl je er voor weinig geld soms super leuke kledingstukken kunt kopen. Ik heb een aantal items gematcht met elkaar en laat jullie vandaag 5 outfits zien, die compleet van de Action afkomstig zijn!

Outfit 1: Trui met kanten patroon €6,99, broek €7,99. armband €0,99

Outfit 2: Jasje €9,95, blouse €4,99, zebra legging €2,99.

Outfit 3: Broek €7,99, kanten jurkje €4,95

Outfit 4: Trui met pailletten €6,99, camel-kleurig jurkje €6,49, leger legging €2,99, armband €0,79

Outfit 5: Broek €7,99, wit t-shirt €2,99, blauw cardigan vest €4,99.

Koop jij weleens kleding bij de Action? Wat vind je van hun kleding? 

4 gedachten over “Fashion | 5 Outfits van de Action.”

  1. Wat een mooie outfits! Ik koop eigenlijk nooit kleding bij de Action, wist niet eens dat ze zoveel mooie basic items verkopen! Outfit 1 is echt mijn favoriet, met die zachte tinten!

  2. Wat een leuk filmpje! Ik wist niet dat Action zulke leuke kleding verkocht! Ik ben helemaal weg van de witte sweater met kant van outfit 1. En de broek trouwens ook, zoiets zoek ik al een tijdje! 🙂 Op naar Action dus.

Geef een reactie

