Bezige Bij!

d.20120104-o.Maand-van-de-bij

Zoals de titel al zegt ben ik enorm druk dit moment. Dit is ook de reden dat er de laatste dagen geen artikelen online zijn gekomen. Ook is er gisteren geen Youtube filmpje online gekomen door deze drukte. Ik baal er enorm van, maar momenteel is het niet anders, waarom ga ik je in dit artikel uitleggen.

foto (3)

Zoals jullie weten ben ik al lang bezig, lees anderhalf/2 jaar, met afstuderen. Nu is het einde eindelijk daar en in zicht. Gisteren heb ik het eindverslag, beroepsproduct en individuele verantwoordingsverslag ingeleverd. Hier ging dus wel even wat tijd in zitten om de puntjes op de I te zetten en ervoor te zorgen dat dit goed en op tijd ingeleverd kon worden. Het eindverslag heeft ook maar liefst, schrik niet, 100 pagina’s. Dit is wel inclusief bijlage’s, exclusief bijlage’s is het 35 pagina’s. Toch zijn ze vrij streng en consequent op het hbo en moet alles in orde zijn en hebben we het verslag in het verleden al meerdere malen moeten aanpassen. Na zo’n lange tijd vertraging en tegenslag te hebben gehad wil ik er nu natuurlijk wel helemaal voor gaan, zodat ik hopelijk over twee weken mijn diploma in ontvangst kan nemen. Wat gaat het snel nu opeens. Ik hoop enorm en ontzettend dat het verslag/ de scriptie goedgekeurd wordt, maar ergens ben ik ook bang en durf ik dit niet te hopen, omdat we zoveel tegenslagen hebben gehad, maar stiekem is er een gevoel in mij dat zegt dat het dit keer wel goed is, ik hoop dan ook maar dat mijn gevoel het goed heeft!

Helaas is de stress nog niet voorbij. Nu de scriptie is ingeleverd hebben de leraren twee weken (in ons geval 1 week) de tijd om het na te kijken en volgende week moeten we het dus presenteren bij goedkeuring. Deze week moeten we dus hard aan de slag met het maken van een presentatie. Daarnaast heb ik ook nog een herkansing openstaan, die ik direct moet inleveren wanneer ik hoor dat ik een voldoende heb voor het afstudeertraject, dat zou dus ook volgende week al kunnen zijn. Hier moet ik ook nog het een en ander aan aanpassen, dus kun je wel voorstellen dat ik het erg druk heb! Ik ga proberen om mijn blog en Youtube zo goed mogelijk bij te houden, want dit wil ik echt heel graag, maar hopelijk begrijpen jullie het ook wanneer dit deze week niet helemaal zal lukken. Ik kijk al zo lang uit naar mijn diploma, dat ik er nu even helemaal voor ga!

Liefs,

Saartje

4 gedachten over “Bezige Bij!”

  1. Logisch dat je het nu druk hebt en even wat minder blogt! heel begrijpelijk.. ik hoop dat je scriptie goed is en dat je mag presenteren!! heel veel succes alvast
    Liefs Nathalie

Geef een reactie

