Lifestyle|Waxtarts Tacha’s Heavenly Haven

0

Waxmelts oftewel wax tarts, ik ben er dol op. Sinds ik ze ontdekt heb gebruik ik bijna nooit meer geurkaarsen, geurolie of wierook. Nee, geef mij maar een heerlijke wax tart, ze ruiken vaak veel langer en sterker en zijn nog goedkoop ook. Met name in de winter vind ik ze heerlijk om te branden. Met name een lekkere ontspannende geur vind ik heerlijk! Ik heb weer vijf nieuwe waxtarts en dit keer van een merk waar ik nog niet eerder bekend mee was. Lees verder hoe en of ze mij bevallen!

1

De waxmelts die ik je vandaag ga laten zien komen van Tacha’s Heavenly Haven. Natascha, de eigenaresse is nog niet lang bezig, maar bezit al wel over een goed overzichtelijke leuke website.  Naast scented wax melts kun je er ook waxbranders, geurstokjes, bruisballen en bath melts. Van alles om heerlijk te ontspannen met diverse aromatische geuren.  2

De wax melts kreeg ik opgestuurd in een super leuk en originele verpakking. Ik werd al helemaal blij toen ik de verpakking zag, dit is toch al een cadeautje om te ontvangen?!

3

Ik ben een vrouw en dus houd ik van alles wat glimt en schittert, herkenbaar?

De wax melts.

4

Ik koos vijf geuren uit waar ik dol op ben en waar ik erg benieuwd naar was. De wax melts zitten verpakt in leuke zakjes met daarop de naam, weer eens wat anders dan in plastic cupjes.

5

Ik ben gek op de geur Lavendel, met name s’avonds voor het slapen gaan of wanneer ik niet zo lekker in me vel zit en wat gestrest ben, dan word ik heerlijk ontspannen van Lavendel.

6

Naast Lavendel ben ik ook dol op Lemon en toen ik deze combo zag wist ik direct dat ik deze ook moest hebben.

Yankee’s Lemon Lavender is een frisse geurencombinatie van zoete sinaasappel met heldere citroen, aangevuld met een tikkeltje eucalyptus die overgaan naar die prachtige lavendel.


7

Limoenblad ruikt heerlijk fris zoetig naar Limoen.

8

Frosted Snowdrops leek me een heerlijke winterse frisse geur.

Frosted Snowdrops van BBW is een zacht en delicaat aroma van winterbloemen, denk daarbij aan het sneeuwklokje en wat lelietjes van dalen op een lieflijke achtergrond van lichte romantische witte musk en een fractie sandelhout.


9

Toen ik de omschrijving van Bombshell las werd ik ontzettend nieuwsgierig naar de geur, dit klinkt echt als de ultieme lekkere warme maar toch frisse vrouwelijke geur.

Bombshell van Victoria’s Secret is een mooie flirterige geur, bomvol met paarse passievrucht, rijpe Toscaanse druiven, door de zon gekuste pioenrozen, geurige vanille-orchidee en een hint van fris groen

10

Ik was positief verbaasd over de grote van de wax melts. Wat zijn ze groot! 25 gram per stuk, hier kun je dus zeker wel 2 tot 4 keer mee doen! En daarnaast viel me direct de heerlijke geuren op. De wax melts ruiken erg goed, de geuren ruik je direct al door de verpakking heen. 11

En ook kreeg ik er nog een cadeautje bij, een proefje van grandma’s kitchen. 12

Grandma’s Kitchen is een echt winterse gekruide zoete geur.

Grandma’s Kitchen is een mooie samenstelling van gekruide sinaasappels, bessen en appels aangevuld met kruidnagel, kaneel en diverse andere kruiden, met op de achtergrond wat lekkere zoetige vanille.

1

Ik heb inmiddels de wax melts lekker getest. Wat een ontzettend lekkere geuren en wat ruiken ze goed! Naast dat ze enorm groot zijn en je er lang mee doet, gaat ook de geur lekker lang mee. De geur ruik ik gemakkelijk 8 – 10 uur! Ook zijn de wax melts voorzien van een super leuk patroontje, iedere wax melt ziet er weer anders uit. Ook heeft de wax melt Lavendel twee kleuren in zich, wat het super leuk maakt, het lijkt net of er echte stukjes Lavendel in zitten!

De wax melts kosten €0,70 per stuk en zijn 25 gram per stuk. Een super mooi en leuk koopje aangezien ze ook nog eens zo lekker en lang ruiken! Omdat het gaat om een belgische webshop heb je het niet binnen één dag binnen, maar ik heb liever een goede nette service die wat langer duurt (ik had het overigens binnen een week binnen) dan dat de bestelling niet klopt.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik ontzettend blij en tevreden ben over de webshop en de wax melts. Ik geniet iedere avond van de heerlijke geuren en mijn huis ruikt helemaal lekker en fris! Wil je nou ook deze lekkere wax melts bestellen of misschien wel bruisballen of bath melts, kijk dan op de webshop van Natascha: www.tachaheavenlyhaven.be

Zijn jullie bekend met deze nieuwe webshop? Gebruik jij wax melts en wat vind jij belangrijk aan wax melts?

*dit product heb ik gekregen voor een review. 

11 thoughts on “Lifestyle|Waxtarts Tacha’s Heavenly Haven”

  1. Ik vind Waxmelts ook heerlijk en inderdaad nog beter dan geurkaarsjes. Ik ken de webshop niet. Ze had het inderdaad leuk verpakt en ik vind de grote ook van de Waxmelts niet tegen vallen en zijn een stuk goedkoper als andere Waxmelts.

  2. Al die heerlijke geuren! Wat leuk dat je er een extraatje bijkreeg! Ik was nog niet bekend met deze webshop, maar het lijkt me een fijne! Zeker als ik zie hoe alles zo leuk verpakt is!

  3. Wat ziet het er leuk en keurig verzorgd uit,Ik gebruik wel graag waxmelts, de geur is natuurlijk het belangrijkste,maar de ook andere dingen zijn natuurlijk belangrijk, verpakking, prijs enz…
    ik ga zeker eens kijken op de website…leuk!

Geef een reactie

