Lifestyle | Doelen: tips & mijn doelen.

Hoi allemaal! 2015 is alweer een volle week aan de gang en veel mensen zijn volop bezig met doelen stellen en goede voornemens. Doe jij ook mee met deze “trend” of laat je het lekker langs je heen gaan? In deze video geef ik je wat tips waar je op kunt letten bij het maken van doelen en hoe je doelen vol kunt houden. Ook deel ik mijn doelen voor 2015 met je!

Veel kijkplezier!

Liefs,

Saartje

4 gedachten over “Lifestyle | Doelen: tips & mijn doelen.”

  1. Wat een leuke video! Ik geef je helemaal gelijk, stel alleen dielen die haalbaar zijn. Des te fijner wanneer je je doel dan behaalt hebt! 🙂

  2. Goed filmpje! Mooie doelen..en mocht ik je kunnen helpen met sollicitatiebrieven….kritisch lezen, aanvullende suggesties…..dan geef naar een gil.

    1. Heel goed! Het heeft anders inderdaad weinig zin wanneer je al weet dat het lastig tot niet haalbaar gaat worden. Tuurlijk zeg ik altijd ervoor gaan, maar je moet ook reëel blijven en als het niet haalbaar is, is het beter om dat ook te erkennen en te kijken wat wel kan.

Geef een reactie

