Make-up stash januari 2015 – Deel 2

Hey allemaal!

Tijd voor deel 2 van mijn make-up stash! Ook deze video is weer een aardig lange rit, dus ga er lekker voor zitten. In dit deel laat ik je mijn foundations, poeders, blushes, bronzers, highlighters en paletten zijn. En als laatst, als kers op de taart, mijn mooie high end pareltjes!

Veel kijkplezier!

Liefs,

Saartje

6 gedachten over “Make-up stash januari 2015 – Deel 2”

  1. Mooie stash heb je inmiddels! mijn voornemen is om iets op te proberen te krijgen! Het krijgt bij mij de kans niet om op te gaan omdat ik zo vaak afwissel. en dat is eigenlijk ook maar goed ook! wil eigenlijk ALLES in mijn stash gebruiken…;-) Xxx

  2. Ik blijf het zeggen wat heb je veel make-up! De palette van de Action zijn mooi zeg jammer dat deze niet meer verkocht worden. Leuk dat je met ons je stash hebt gedeeld. Liefs

Geef een reactie

