Knallend het jaar uit! Terugblik 2014

Lieve Lieve Lieve Beauty’s! Ik heb zo van jullie genoten afgelopen jaar, van jullie complimentjes, reacties, duimpjes omhoog en ga maar door. Ik wil met jullie even terugblikken op 2014 en laten zien hoe blij ik met jullie bent! Een heel fijn oud en nieuw en op naar en knallend 2015!

Liefs, x Sarah

4 gedachten over “Knallend het jaar uit! Terugblik 2014”

  1. Wat ben je ook een heerlijke spontane meid! En wat ben je gegroeid de afgelopen periode! Dat 2015 jou veel leuks gaat brengen wat betreft het bloggen en filmen daar twijfel ik niet aan! Je doet het super goed en blijf zo doorgaan. En blijf zoals je altijd doet “contact” houden met je volgers. Iets wat de “grotere” bloggers/filmers niet meer doen, wat ik persoonlijk jammer vind! Het is altijd leuk om een “band” te voelen met een blogger. En dat voel ik oprecht met jou! Xx lieve meis, ook op persoonlijk gebied hoop ik dat 2015 jou gaat brengen wat je supergraag wilt. Een fijne baan en een “goede” gezondheid. We gaan er weer voor, liefs en dikke kus Mandy Xxxx

Geef een reactie

