15 thoughts on “Shoplog DM Kiko en Kaufhof”

  1. Leuke spulletjes heb je geshopt! En je hebt je ingehouden bij de DM. Ik ben bang dat als ik erheen ga dat ik met een kar vol de deur uit zal gaan! En heb inmiddels al gelezen dat je je nieuwe running shoes al hebt uitgeprobeerd? En lipsticks…jou kenmerk! 😉 dikke kus Xxx

    1. Haha ja knap he! Nee, ik denk dat het meer komt omdat ik bewuster omga met mijn geld. Ze hebben bij de DM zoveel leuke dingen, maar ik heb het allemaal niet nodig. En de schoenen rennen zo fijn! Ik ben nu begonnen met 3 x in de week hardlopen:) Even proberen wat aan mijn conditie te doen haha. xxxx

  2. Ik heb ook een lipstick gekocht bij Kiko ! Hopelijk kan ik de shoplog van het weekend opnemen ! Ik ging ook eindelijk eens naar de DM!

Geef een reactie

