Vipbox december 2014

Vipbox december 2014

1

Het was weer de tweede zaterdag van de maand wat betekent dat de VIPbox in de brievenbus lag. Helaas lag hij bij mij veel later als normaal in de brievenbus waardoor ik besloot geen unboxing op film te doen. Ik laat je vandaag dan ook zien wat er in mijn VIPbox zat met natuurlijk de kerst als hoofdthema!

2

Bij het openen van de box is dit de inhoud. Eerlijk gezegd was ik direct wat teleurgesteld. De VIPBox had namelijk op Facebook het volgende aangekondigd.

De december box zal vandaag verzonden worden per brievenbus post! Deze editie is gevuld met make up producten waarmee je alle feestjes deze maand aankan! Get ready to party! Aldus VIPBox op facebook

Ik had dus aardig wat verwachtingen van de box, want ook vorig jaar hadden ze een aardig leuke box met kleuren en producten die echt kerst/ feestdagen gerelateerd waren. Wanneer ik namelijk aan de feestdagen en kerst denk, denk ik aan glitter, goud, rood, metallic en/of highlighter. Helaas bevat deze box heel wat anders. Dit wil niet zeggen dat ik de producten niet leuk vind, in tegendeel, de box bevat zeker mooie make up producten, maar ik vind de box totaal niet kerst noch feestdagen waardig. Dit was na mijn mening een leuke box voor een andere maand geweest, maar voor deze maand een totale misser!

De producten

3

De box bevat een Mary Kay lipgloss in een rode kleur genaamd Berry me. Leuke naam die erg toepasselijk is. De kleur van de lipgloss vind ik erg mooi, ik ben erg benieuwd hoe deze op de lippen uitpakt.

4

Ook bevat de box (weer) een mascara, dit keer van het merk Cristian Faye, wat voor mij een onbekend merk is. Ik zeg weer, omdat de VIPBox momenteel bijna iedere maand nog een mascara in de box heeft gehad. Nou blijven mascara’s gelukkig goed zolang je ze dicht houdt. De mascara zit in een prachtige gouden huls, dat vind ik wel een mooi kersttintje hebben! Ook naar de mascara ben ik erg benieuwd, wanneer ik het borsteltje namelijk zie, blijft er aardig wat product aan kleven, dit is vaak geen goed voorteken, maar daarvoor ga ik heb natuurlijk nog testen! 5

Wel ziet het borsteltje er fijn uit in werking en is hij vrij flexibel. Ik ben dus benieuwd en hier zal binnenkort ook nog een review van verschijnen.

6

Dan zat er ook nog een foundation in van Beauty UK, dat vind ik erg leuk om te zien! Ik heb namelijk in de anderhalf jaar tijd dat ik de vipbox heb nog maar zelden een foundation gezien. Ergens ook logisch, een foundation is vaak vrij prijzig en het is natuurlijk moeilijk de juiste kleur er voor iedereen in te doen. De kleur van deze foundation is 02 Natural.

7

Ook een lakje van het merk LA Colors zit in de box. In eerste instantie toen ik de box opende dacht ik dat het een nagellak was van OPI, de vormgeving leek daar namelijk erg op. Ik ben nog niet bekend met LA Colors, maar vind de nagellak wel een mooie kleur hebben. De nagellak heeft een soort van Parelmoerglans in zich.

8

En als laatste bevat de box een oogschaduw kwastje van W7. De vormgeving ziet er leuk uit met het houten handvat. Het kwastje is van synthetische haren en is lekker zacht. Ik ben erg benieuwd naar de kwast van W7, ik heb er nog niet veel over gehoord namelijk.

9

Het kaartje met de producten en prijzen erop. Zoals te zien heeft de box weer een mooie waarde en is de mascara het meest waard.

10

 

Een leuke box met mooie producten. Ik ben het meest benieuwd naar de foundation en de mascara, maar eigenlijk naar alles wel, want de producten die in de box zitten vind ik wel heel leuk en mooi. Zoals ik bovenaan ook al schreef, de box is misschien niet kerst gerelateerd/waardig, maar de producten die de box bevat daar ben ik wel blij mee, al hangt het natuurlijk nog wel af van hun werking, hopelijk zijn het mooie en goede producten! De reviews van de producten zullen dan ook eerdaags op mijn blog verschijnen!

De VIPBox kost €12,50 en is te koop op www.vipbox.nl

Wat vind jij van de box? Aan welke producten denk jij wanneer je aan kerst denkt?

9 thoughts on “Vipbox december 2014”

  1. Leuke spullen, maar inderdaad niet echt speciaal voor de feestdagen. Jammer dat er elke keer weer minstens één mascara in zit. Ik draag zelf zelden mascara en dat is echt een van de redenen waarom ik nooit een abonnement op zo’n box neem.

  2. Ik zei in mijn unboxing ook al dat ik er meer van had verwacht. Jammer inderdaad. De mascara viel mij helaas tegen. Ik had wel een mooie kleur nagellak erin (een andere dan jij), maar helaas blijft die niet bepaald lang zitten. Ben wel groot fan van het borsteltje van W7! Heerlijk zacht en brengt goed aan :D.

Geef een reactie

