DIY 4 Leuke gemakkelijke kersthapjes

Jaaa! Het is weer tijd voor een food video en geloof me als ik het kan kun jij het ook! Ik laat je zien hoe je 4 verschillende leuke gemakkelijke kersthapjes kunt maken. Dus helemaal kerst gerelateerd en nog gezond ook, op de laatste na dan, die is iets minder gezond maar wel super lekker en heel leuk! Veel kijkplezier!

6 gedachten over “DIY 4 Leuke gemakkelijke kersthapjes”

  1. Wat zien ze er alle vier tof uit! De eerste hapjes lijken wel paddestoelen, zo leuk! Ik vind de sterren hapjes echt te gek en natuurlijk de aardbeien hapjes….geweldig! Deze ga ik zeker met de kerst bij de familie ook op tafel zetten! 😉 Ps heb je je wenkbrauwen anders aangezet? Het lijkt een stuk harder dan normaal? Of vergis ik me? Fijne zondag 😉 Xxx

Geef een reactie

