Kerstmarkt Keulen Vlog#7

Mijn vader had mij en mijn zusje uitgenodigd een dagje met hem mee te gaan naar de kerstmarkten in Keulen. Super leuk en gezellig! Ik heb mijn ogen uitgekeken want ik was er nog nooit geweest. Ik wilde jullie ook gezellig een dagje meenemen dus ging de camera ook mee. Kijk gezellig mee naar een dagje Kerstmarkten in Keulen.

PS. Ik heb helaas niet heel veel kunnen filmen, want de Duitsers zijn nogal gesteld op hun privacy, mensen ontweken de camera en ook de medewerker van de Kiko werd erg boos toen hij zag dat ik een camera had, terwijl ik alleen nog maar buiten aan het filmen was en ik mijn camera ook weg wilde doen op dat moment. Maar daarnaast was het een super leuke en geslaagde dag! De shoplog komt ook binnenkort online!

3 gedachten over “Kerstmarkt Keulen Vlog#7”

  1. Zo te zien hebben jullie je wel vermaakt! Wat leuk van je vader om zoiets te organiseren met zijn dochters 😉 en wat een vreemde reactie van Kiko en van de mensen! Beetje jammer. Ben benieuwd wat je allemaal geshopt hebt! 😉 Xxx

Geef een reactie

