7 gedachten over “Favorieten, Opgemaakt & Weggegooid november 2014”

  1. mooie producten! en ik ben altijd verbaasd hoeveel sommige altijd opmaken! bij mij krijgt het geen kans om op te gaan 😉 ik wissel te vaak met alles! het enige wat standaard opgaat is dag/nacht creme en tandpasta en gezichtsdoekjes en gezichts reinigersgel en lotion, o en mascara! De producten die ik elke dag hetzelfde gebruik..;-) Mijn favorieten van de afgelopen weken komen van de Big Bazar..Het Simply Nude palette van Saffron en de blushes/bronzer van Perfect Touch!

Geef een reactie

