Mask Monday; Camille Reinigend Gezichtsmasker.

1

De Action heeft een groot en snel afwisselend assortiment, ik denk dat iedereen daar wel mee bekent is. Wekelijks vinden er weer nieuwe producten plaats en zo kwam ik dit keer tijdens mijn bezoek aan de Action dit masker van Camille tegen. Een merk waar ik al bekend mee was. Ik heb er ooit een body lotion van gekocht die ik heerlijk vond. En dus was het nu de tijd voor het reinigende gezichtsmasker om mee te nemen en te testen en je begrijpt voor €1,49, wat het masker koste, kon ik hem natuurlijk weer niet laten liggen!

2

Ik kocht het reinigende gezichtsmasker met rijstkorrels , maar Camille heeft nog twee andere masker in het assortiment bij de Action, namelijk een blauwe tube en ik dacht een roze tube. Alle drie de maskers zijn geschikt voor alle huidtype? Ik heb daar altijd mijn vraagtekens bij, want een masker kan na mijn mening niet zowel voor de vette als voor de droge huid geschikt zijn, beide huidtypes hebben heel wat anders nodig.

3

Een pluspunt is dat de verpakking goed gesealed is, wat de houdbaarheid langer houdt en dat je weet dat niet iedereen er aan heeft geroken en de hele opening onder de substantie zit. Een nadeel is wel dat je nu de geur niet kunt ruiken, maar he die neem ik maar op de koop voor €1,49!

4

Mijn gezicht voor het masker, ik ben er super blij mee, want mijn huid ziet er echt goed uit momenteel. Het is weer mooi egaal en de roodheden en bultjes zijn minimaal.

5

Een close up van gevoelige wangen die vaak de conditie van mijn huid weergeven.

6

Het masker breng je aan door je huid goed te reinigen en daarna het masker 10 tot 15 minuten te laten zitten. De substantie van het masker vind ik persoonlijk niet zo prettig. Het is een crème masker, waardoor het lijkt alsof je net een hele dikke laag dagcrème op je gezicht smeert. Mijn persoonlijke voorkeur gaat toch wel naar een gel of moddermasker. Ook moest ik voor mijn gevoel heel wat van het product op mijn gezicht smeren voor een laagje, de substantie is te vergelijken met body lotion. Het masker droogt op waardoor het na 10 tot 15 minuten hard aanvoelt, maar de crème is dan bijna zo goed als verdwenen op je gezicht, heel gek.

7

Maar goed het gaat natuurlijk ook om het eindresultaat. En daar was ik juist wel weer aardig enthousiast over. De geur van het masker is overigens vrij neutraal, het ruikt niet heel sterk, maar subtiel naar verzorgingsproducten. Het masker heeft ervoor gezorgd dat mij huid heerlijk fris aanvoelt. Ik heb het idee dat mijn huid soepeler is en mijn huid is mega zacht, boterzacht!

8

 

Op mijn huid zelf zag ik niet veel verschil, maar dat is wel vaker. Soms moet je het verschil voelen en dat was ook bij dit masker. Het leek niet veel veranderd te hebben, maar ik voelde wel degelijk verschil. De combinatie van een soepele huid die boterzacht aanvoelt vond ik heerlijk!

Ik vind het dan ook gewoon een prima basis masker. Je moet er niet mega veel van verwachten, maar het is gewoon een heerlijk masker om mee te ontspannen en je voelt ook wel degelijk verschil. Overigens heb ik voor dit masker gekozen omdat er in de andere twee masker een stofje zit waar mijn huid vaak slecht op reageert. Ook bevat dit masker geen parabenen!

Het Camille Reinigend Gezichtsmasker is voor €1,49 te koop bij de Action. 

Heb jij deze nieuwe maskers al gespot en wat vind je er van?

9 gedachten over “Mask Monday; Camille Reinigend Gezichtsmasker.”

  1. Klinkt goed kwaliteit en prijsverhouding klopt in ieder geval. Ik neem het mee tijdens mijn volgende bezoek aan de Action.

Geef een reactie

