Review| Action Krul-stijltang.

Hoi allemaal!

Vorige week kon je al in mijn Action shoplog zien dat ik onder andere deze stijl-krultang kocht. Vandaag review ik de stijl-krultang in een filmpje voor je, zodat je precies kunt zien wat het resultaat is en wat wel en niet werkt.
Veel kijkplezier!

13 gedachten over “Review| Action Krul-stijltang.”

  1. Dit heb je echt heel leuk gedaan ๐Ÿ˜€ op welke manier heb je nou precies de krullen ermee gemaakt (dat was een beetje lastig te zien)? x

  2. Het ziet er prima uit, tenslotte gebruik ik haast dagelijks een stijltang om mijn haar stijl te maken.
    Krullen maak ik er niet mee, die heb ik meer dan genoeg van mijzelf….
    Ik zie dat je onwijs vrolijk ervan word…..en als jij er krullen van krijgt met je dikke haar, krijg ik het vast ook goed steil ermee…gaaf product!

  3. Dat zijn zeker mooie krullen! Ik had deze ooit gekocht om mn haar mee te stylen maar vond het toch maar niks voor mij. Maar heb hem nu weer tevoorschijn gehaald om te zien of dat krullen ook bij mij werkt! ๐Ÿ˜‰ Xxx

Geef een reactie

