Mask Monday; Ziaja Relaxing Face Mask

1

In de Vipbox van november die afgelopen vrijdag op de deurmat lag zaten allemaal producten van Ziaja. Lekkere body en gezichtsverzorging maar daarnaast ook heel veel proefjes! En laat nu tussen deze proefjes ook drie maskertjes zitten. Twee maskers voor de droge huid, maar ook een masker voor de normale huid, het relaxing face mask. Deze heb ik getest en ik ga je er vandaag alles over vertellen!

2

3

Het is een relaxing gezichtsmasker voor de tere huid met verwijde poriën. Het masker verzacht de rimpels en vermindert huidirritaties. Het masker wordt aanbevolen voor mensen met een gevoelige huid.

4

De ingrediënten.

5

Mijn gezicht voor het masker. Her en der heb ik wat bultjes en mini puistjes omdat ik een wat vettere huid begin te krijgen.

6

Deze foto is per ongeluk wat overbelicht, maar mijn wangen zijn wat rood en bevatten ook wat irritatie bultjes door een product wat ik weer heb gebruikt.

7

Het is een gelmasker, dus je ziet het masker niet heel goed. Je brengt het masker aan op de gereinigde huid en laat het 15 tot 20 minuten intrekken. Daarna spoel je het met lauw water eraf.

Wat mij direct op viel was dat het masker heel sterk was, het prikte in mijn ogen, terwijl ik het daar niet had aangebracht. Eerst dacht ik aan alcohol, maar dat zit er niet in. Ik weet niet goed waardoor het kwam en met name in het begin was het erg vervelend, ik begon er bijna van te tranen. Daarna werd het minder erg en trok het weg. Het prikte verder niet op mijn huid.

8

Mijn gezicht na het masker.

9

Ik moet eerlijk zeggen, het masker heeft bij mijn gezicht echt voor vermindering van irritatie gezorgd. Mijn huid was inderdaad rustiger en ook waren de porien meer gesloten. Mijn huid voelde ook lekker zacht en niet trekkerig aan. De geur van het masker is vrij neutraal, het heeft een lekkere poederige licht zoete geur. Ik vind het een prima lekker maskertje om mee te ontspannen, op het prikkende effect op de ogen na dan. Ik denk dat die komt omdat ik heel snel droge ogen heb. Verder is het een erg fijn maskertje!

Wat vind jij van dit masker? Ben jij bekend met Ziaja?

11 gedachten over “Mask Monday; Ziaja Relaxing Face Mask”

Geef een reactie

