8 gedachten over “How To Verwenkoffie Maken”

  1. Ziet er erg lekker uit! Hoe drink je bij de eerste variant de siroop? Gewoon zo uit het glaasje of toch gemengd met de koffie? Ik ga het zeker eens uitproberen! Zo komen we de koude dagen die nog gaan komen wel door! En ben benieuwd naar de starbucks siroop 😉 Xxx

    1. De starbucks siroop is echt goddelijk!! Echt een aanrader! De siroop giet ik daarna bij de koffie, ik vind het zo iets te zoet. Maar ik vind het persoonlijk leuker om het zo op te dienen met het siroopje apart vandaar haha.

      1. Dat dacht ik al! 😉 Ik heb meteen gisteren ook weer wiener melange bij de aldi gehaald. Vroeger hadden we een periode dat we niks anders dronken dan wiener melange. Ik weet niet waarom we daarmee gestopt zijn. Ik denk met de komst van de senseo! Nu zitten we weer aan de wiener melange, gisteren heerlijk met een toef slagroom. Nu alleen de beide siropen nog! 😉 Xxx

Geef een reactie

