De Action………….i did it again!

Ik denk dat de titel al wel genoeg zegt. Mijn portemonnee had er in ieder geval zin in en shopte weer de halve Action leeg! Niet dat het kan, want het assortiment van de Action is toch wel aardig groot, maar je snapt wat ik bedoel! Veel kijkplezier!

WAARSCHUWING: Kijken op eigen risico, deze video kan tot gestoord koopgedrag leiden!

Ik vind eigenlijk wel dat iedere shoplog een waarschuwing moet bevatten, want iedere keer trap ik er toch weer in……. zucht! Haha

18 gedachten over “De Action………….i did it again!”

  1. leuke shoplog! Ik ga absoluut nog kijken voor het beauty boek. ik heb de vorige “handboek beauty & style” ook van de action en daar heb ik ook zoveel tips en weetje uit gehaald! Hoop dat ze hem nog hebben 😉 Xxx

  2. Het Is ook zo verleidelijk allemaal he… Ik ken het “probleem” van naar de Action gaan voor een paar dingen die je echt nodig hebt en met veel meer thuis komen maar al te goed 😉

  3. Haha die waarschuwing. Leuke shoplog! Ik ben benieuwd wat je van de stijl/krultang vind. Ik heb volgens mij dezelfde, maar heb nog nooit een stijltang gebruikt dus durf het nog niet helemaal aan, haha.

Geef een reactie

