12 gedachten over “Beauty Favorieten oktober!”

  1. Mooie favorieten heb je gebruikt! mijn favorieten waren in oktober toch wel de blushing hearts (blush en highlighter) en mijn all time favorite mascara van Perfect Touch. Voor de rest van mijn make-up wissel ik erg vaak af 😉 Xxx

  2. Mooie favorieten producten! De maskers van Freeman lijken mij ook erg fijn, maar heb ze tot nu toe nog nooit geprobeerd, kom ze nooit tegen in de winkels. Het Sleek palette wil ik ook nog heel graag toevoegen aan mijn collectie, vind hem zo mooi ❤

Geef een reactie

