Miss Etam Unboxing

Miss Etam, een winkel waar ik vroeger niet eens naar binnen keek, het was voor mij een winkel voor oudere vrouwen en plusmaten, ik had daar niets te zoeken dacht ik altijd. Tot dat ik steeds meer kleur en trends in de etalage zag hangen. Steeds vaker ging ik de Miss Etam in om te kijken welke trends er nu spelen en of ze nog leuke nieuwe kleding hadden in de collectie. Toen ik dan ook van Miss Etam een aanbod kreeg om wat items uit te zoeken sloeg ik dit natuurlijk niet af. Ik dook de webshop in met één doel: Furry! De najaarstrend en iets wat ik nog niet in mijn kast heb liggen. Benieuwd wat ik geshopt hebt, lees dan verder!

In de unboxing video kun je zien wat ik geshopt hebt en hoe het aan staat. Als eerste dit Furry gilletje, wat ben ik daar blij mee!

1

Ik koos een furry gilletje uit in een mooi rose kleur. Miss Etam heeft ontzettend veel leuke furry gilletjes en vesten, zoveel keuze! Ik kon bijna geen keuze maken, want ze hebben de gilletjes en vesten ook in veel leuke kleuren, pastel roze, pastel blauw, maar ook bruin, zwart, crème en nog meer.

2

En lekker warme en super zacht gilletje, alsof ik met een schaapje aan het knuffelen ben! Gelukkig is dit gilletje niet gemaakt van dieren. Daar let ik tegenwoordig erg goed op, gezien te hebben hoe ze de vacht van de dieren afrukken wil ik geen dieren product in mijn kleding. Dit gilletje is dan ook gemaakt van polyester.

3

Het gilletje is heerlijk om te dragen over een longsleeves, het is dan net wat warmer en ideaal voor het weer nu. Het is een open gilletje wat inhoud dat je hem niet dicht kunt maken, je draagt hem gewoon los. Ik ben er zo verliefd op, de kleur de structuur, hoe hij draagt, alles is fijn eraan! Ook kost het gilletje €24, 99 wat ik persoonlijk een leuke prijs ervoor vindt. Dit zou ik er zeker wel voor uitgeven!

Klik hier voor nog meer furryness!! Ik ben echt dol op deze trend!

4

Het tweede item wat ik uitzocht was dit palette party rokje. Dit rokje was in de sale en koste nog maar €10 daarvoor kon ik hem niet laten liggen! Ik twijfelde erg over de maat, normaal heb ik zeker een maat 38/M in een broek of rok, maar ik heb me laten adviseren door de maatadvies tabel die naast de items staan, deze gaf aan dat ik een maatje S had, dus daarvoor heb ik gekozen en maar goed ook! De maat S valt super, eerder nog iets te ruim dan te klein!

5

De palette op de rok vind ik super leuk en het is lekker feestelijk, perfect voor de feestdagen die er weer aan gaan komen! De stof waarvan de rok is gemaakt is ook erg stretchy, je kunt er dus erg makkelijk in bewegen. Het enige kleine nadeel vind ik dat de palette nogal wat prikken op je benen, een panty eronder raad ik dan ook wel aan!

6

Op de achterkant bevind zich de rits die mooi is weggewerkt. Zeer netjes gedaan!

7

Ik had in mijn kast nog een top met palette liggen en deze matcht er eigenlijk heel leuk bij vind ik zelf. Zeker leuk voor een feestje, who’s in?!

8

En het laatste item wat ik gekozen heb is deze tas. Ik moet eerlijk bekennen ik heb al heel veel tassen, maar toen ik deze zag en ook nog eens in de sale zag!!! Wist ik het direct, deze ging in mijn mandje. De tas is van een mooie zalmroze kleur. Ik combineerde hem in mijn hoofd al direct met het roze gilletje!

9

De tas is vrij groot van formaat en aan de zijkant kun je de ritsen nog verstellen zodat de tas nog wat ruimer wordt! Nog meer ruimte, nog meer spullen om mee te nemen, i like!!!

10

Ik was ontzettend benieuwd naar de tas in het echt. Er stond namelijk geen formaat bij en ik bereide me alvast voor op een teleurstelling. Vaak valt de tas dan heel erg klein uit, maar tot mijn verbazing viel deze tas juist groter uit! Hij was precies wat ik stiekem gedacht had! Een super fijne leuke tas om mee te nemen wanneer ik een afspraak buiten de deur heb of wanneer ik lekker een dagje ga shoppen. Er past enorm veel in! (dit laat ik ook in de video zien). En de tas was zoals gezegd in de sale en koste nog maar €15! De tas is ook gemaakt van sterk materiaal wat op leer lijkt. Ik ben er ontzettend blij mee!

Wat mij nog meer blij maakte was de levering van Miss Etam! Vandaag besteld is morgen al in huis, daar stond ik even van te kijken hoe snel dat was! Ik zie webshops dit vaker schrijven op hun site, maar mijn complimenten voor Miss Etam die dit ook daadwerkelijk waar maakt! En dat ook nog eens zonder verzendkosten! Ik heb er weer een nieuwe winkel bij die ik vaker ga bezoeken, want ik heb mijn ogen uit gekeken naar de leuke items in de webshop en de prijs viel mij ook reuze mee. Verder waren alle artikelen netjes verpakt en zaten er om de details van de tas diverse beschermingsmaterialen.

Shop jij weleens bij Miss Etam? Wat vind jij van hun collectie?

17 gedachten over “Miss Etam Unboxing”

  1. Ik kom wel eens bij miss etam. juist omdat ik een maatje groter heb 😉 en miss etam is niet meer de oudbollige winkel wat het vroeger misschien was. ik heb er al vaak genoeg wat leuks gekocht! leuke items heb je uitgezocht 😉 Xxx

    1. Ja dat had ik dus ook altijd! Tot dat ik de laatste tijd vrolijke fluffy kleding zag hangen in de winkel, toen moest ik toch wel even gaan kijken van mezelf en eigenlijk is hun collectie momenteel aardig trendy:)

Geef een reactie

