Mask Monday; Plante System Purifying Mask

1

Plante system is een merk wat voor mij voorheen nog niet heel bekend was. Toen ik wat producten bij de DA drogist kocht kreeg ik dit proefmonstertje erbij. Het is een zuiverend/reinigend masker voor een gecombineerde vette huid. En laat nu net mijn huid afgelopen week aardig vet zijn met wat puistjes. Tijd om dit maskertje te testen!

2

Het is een proefje wat inhoud dat er “maar” 40 ml in zit. Alsnog genoeg voor een heerlijke sessie ontspannen! Het masker bevat geen parabenen wat ik persoonlijk erg prettig vind.

Plante system is een huidverzorgingslijn op basis van zuiver plantaardige ingrediënten die in samenwerking met dermatologen is ontwikkeld.
De producten van Plante system zijn dermatologisch getest, vrij van proteïnen, hypoallergeen, niet comedogeen, dierproefvrij, bevatten uitsluitend plantaardige geurstoffen en worden perfect getolereerd.

3

De ingrediënten.

4

Mijn huid voor het masker. Mijn huid glimt met name op mijn neus en voorhoofd erg en is daar ook wat vettig. Verder heb ik wat last van puistjes her en der.

5

Ook op mijn wangen zie je dat ik weer last heb van wat rode bultjes. Ik denk dat dit komt door een dagcreme die ik momenteel gebruik, die toch niet helemaal geschikt is voor mijn huid.

6

Het masker opgedaan. Zoals gezegd, er zit precies genoeg in om je gezicht er volledig mee te bedekken. Het eerste wat me opviel was de heerlijke plantaardige geur. Ik had echt het gevoel alsof ik een masker vol met heerlijke kruiden en planten op deed. Alsof ik in een heerlijk geurend bos liep. Het masker laat je 5 tot 10 minuten intrekken, het wordt dan ook harder en vervolgens spoel je het met lauw water eraf.

7

En mijn huid na het masker. Wat me direct op viel was hoe enorm lekker fris mijn huid aanvoelde. Ik kan niet goed omschrijven hoe fris, maar heerlijk licht en luchtig. Mijn huid was ook direct minder vettig en ook nog eens heerlijk zacht!

8

 

Mijn wangen zijn ook wat minder rood. De bultjes gaan niet zo snel weg, maar ik zie aan de conditie van mijn huid dat dit masker mijn huid veel goeds heeft gedaan! Ik vind het een enorm lekker maskertje om mee te ontspannen, met name door de heerlijke geur! Daarnaast doet het masker ook echt daadwerkelijk iets voor mijn gezicht en daar ben ik dan ook erg enthousiast over! Dit is een merk waar ik voortaan vaker na ga kijken, ik ben er erg positief over!

Plante system is te koop bij de DA drogist, maar ook online is het ruimschoots verkrijgbaar. 

Ben jij al bekend met dit merk? Wat vind jij er van?

15 thoughts on “Mask Monday; Plante System Purifying Mask”

Geef een reactie

