Lipstick wishlist❤

thumb

Inmiddels wanneer je mij en mijn blog volgt mag denk ik wel duidelijk zijn dat ik echt een zwak heb voor lipstick! Ik ben dol op goed gepigmenteerde romige maar ook matte lipsticks. Een mooie kleur op mijn lippen laat mij zelfverzekerd over komen en ik voel me ook zekerder met een mooie kleur op mijn lippen. Een lipstick kan je vormen naar wie je wilt zijn, stoer, edgy, lief, verleidelijk en ga zo maar door. Lipstick heeft daar een hele grote invloed op.

Ik heb al aardig wat lipsticks die ik heb laten zien in mijn lipstick stash deel 1 & deel 2. Vandaag laat ik je lipsticks zien die nog op mijn wishlist staan. Kan dan wel Saartje, aangezien je er al 40+ hebt? Maar natuurlijk een vrouw heeft nooit genoeg lipstick is mijn motto! Kijk mee!

Dior Rouge Diorific: 014 Dolce Vita

dior rouge dolce vita

 

Bron

Ik trap af met een prachtige lipstick, maar tegelijkertijd de duurste uit het rijtje. Wat een mooie lipstick is dit van Dior! Het lijkt wel een cadeautje wat je zou kunnen vinden onder de kerstboom. De kleur Dolce Vita, een mooie intens rode kleur spreekt mij het meeste aan uit de collectie. De perfecte vrouwelijke en verleidelijke rode kleur wanneer je het mij vraagt. De lipstick lijkt matt op de foto maar dit is hij niet. Wat me nu opvalt is dat je in de lipstick ook kunt zien waar hij is gemaakt, in een fotostudio, dit ziet er wel leuk uit!

Prijs: €39,95

Estee Lauder Pure Color Envy Sculpting: Envious

estee lauder pure color envy envious

Bron

Deze lipstick, of lipstick moet ik eigenlijk zeggen, zag ik voor het eerst tijdens een videoreview van Misslipgloss. Ze reviewde vier kleuren en wat zien ze er goed uit! Heerlijk romig maar toch met een semi matte finish. Ze dekken goed en er is ontzettend veel keuze in de kleuren. De kleur die mij het meeste aanspreekt is wederom een rode kleur, Envious. Deze kleur zie je ook op de foto. Wat ik ook super tof vind aan deze lipsticks is dat ze sluiten door middel van een magneet sluiting, dat heeft stiekem toch wel een ultiem luxe gevoel.

Prijs: €32,95

MAC: Impassioned

MAC-Lipstick impassioned

Bron

Momenteel heb ik vier MAC lipsticks. Ik denk dat iedereen ook wel weet dat MAC lipsticks gewoonweg verslavend zijn! Zodra je er één hebt kun je niet meer stoppen met kopen, helaas je bent verslaafd! Oké, oké ik geef me er ook maar aan over, het heeft ook geen zin om ertegen te vechten :P. Mijn wishlist bevat (momenteel, want je weet maar nooit) twee kleuren die ik nog graag wil hebben. Onder andere de kleur impassioned. Een ontzettend mooie lieve roze kleur met een amplified creme finish. De kleur heeft een mooie natuurlijke glans over zich en droogt niet uit, jeej!

Prijs: €19,-

MAC: Russian Red

MAC-Lipstick Russian Red

Bron

Naast Relentlessly Red en All Fired Up van MAC die ook semi rood zijn vind ik Russian Red toch ook echt wel een geweldige kleur! Russian Red is een matte lipstick, een mooie diep rode kleur. De lipstick lijkt erg op Ruby Woo, ik kan alleen niet ontdekken welke nu donkerder is, de foto’s op internet geven een slecht beeld. Ook op deze foto lijkt Russian Red wel meer roze, maar de kleur is in werkelijkheid wel echt rood.

Prijs: €19,-

Revlon Colorburst Matte Balm: Standout

pinterest Revlon

De Revlon Colorburst matte balms zijn wel bekend in Nederland, maar het is lang geen echte hype. Veel mensen weten nog niet van het bestaan van deze mooie lipstick balsems. Ze zijn enorm gepigmenteerd en daarom laat ik ze toch zien in mijn lipstick wishlist, ondanks dat het geen lipstick is. De kleur Standout, die zijn naam enorm eer doet knalt er echt uit voor mij. Deze foto komt overigens van Pinterest, dus de lipbalm lijkt hier wel echt perfect op de lippen, maar in werkelijkheid geeft hij net wat meer glans en is hij iets minder matt. Maar alsnog een prachtige kleur! Waarom zijn pinterest plaatsjes altijd zo perfect???

Prijs: €9,95

NYX Soft Matte Lip Cream: Copenhagen

pinterest

Zucht ik heb de mooiste (naar mijn mening) voor het laatst bewaard. Deze kleur vind ik zo intens mooi! Ik ben er gewoonweg verliefd op geworden. Maar helaas is mijn liefde alleen in het buitenland te vinden! Nu val ik meestal niet op buitenlands (no offence) ik houd het liever dichter bij de deur en meestal wanneer een product niet in nederland te vinden is dan laat ik het ook maar voorbij gaan, behalve bij deze! Ik zal en moet (hoor mij nou!) deze intens gepigmenteerd lipgloss ooit in mijn bezit hebben! Het frustrerende is alleen dat deze parel op internet lastig te vinden is en wanneer ik hem dan gevonden heb wordt er maar liefst, schrik niet, 60 dollar voor gevraagd omdat hij blijkbaar zeldzaam is ofzo! Wie verzint het?! Maar goed tot de tijd dat ik hem nergens goedkoper vind blijf ik er nog maar lekker van dromen!

Prijs: ?!

Dit was mijn wislisht van lipsticks die ik graag nog zou willen hebben ooit een keer. Welke vind jij het mooist? En heb je nog aanraders voor mij? 

14 gedachten over “Lipstick wishlist❤”

  1. Mooi die kleur van Revlon ! Zo jammer dat Revlon weg gaat uit Europa 😦 Die Dior lipstick is wel leuk om volgende week bij ICI Paris te kopen als de 40% korting weer begint. Ik ga hem zeker even bekijken 🙂

  2. Een zwak voor lipsticks Sarah???? Dat is een understatement! 😉 ik vind ze allen erg mooi maar ben inderdaad wel nieuwsgierig naar de laatste! Ik denk dat die je schitterend gaat staan! 😉 Xx

  3. Oohhh die lip cream van NYX vind ik echt prachtig! ❤ De perfecte najaarskleur is dat gewoon! Zo stom dat die niet hier te koop is! Verder vind staat Impassioned ook echt nog op mijn wishlist en nog een heleboel andere MAC lipsticks hihi, de kwaliteit daarvan is gewoon altijd goed!

Geef een reactie

