21 gedachten over “Opgemaakt en weggegooid oktober 2014”

  1. Rituals shampoo moet ik toch maar eens uit zn verpakking halen πŸ˜‰ En wat zonde van de papillotjes! ik doe deze meestal met de kerst gebruiken. draai ze in met vochtig haar en ga er mee slapen. (fijn is anders) Maar heb dan wel flinke krullen volgende morgen! Kids op school vinden het altijd erg leuk om krullen te zien met een extra laag make-up. πŸ˜‰ Xxxx

    1. Ah haha leuk om te horen! Ik heb dan ook flinke krullen, maar zo flink dat het niet mooi meer is, het lijkt wel of ik dan een afro kapsel heb (no offence naar het kapsel) maar het ziet er niet uit bij mij. Nu heeft de kat er wel plezier van, ze vind ze super leuk om mee te spelen:P

  2. Jammer dat de papillotten niet werkt bij jou! Bij mij werkte het altijd super goed, kreeg er hele mooie en romantische krullen van! En de geuren van Givenchy vind ik ook altijd erg lekker, jammer dat ze zo duur zijn!

      1. Ik heb net besteld! Ik ben benieuwd of de Chanel wax ook echt naar de originele parfum ruikt.

Geef een reactie

