Fall Favorites TAG

hd-herfst-achtergronden-foto-met-een-tak-met-rode-herfstbladeren-hd-herfst-wallpapers

De herfst is alweer bijna een volle maand in gang. Het weer is erg wisselvallig wat echt kenmerkend is voor de herfst. Ik werd getagd door Bianca om de fall favorites tag te beantwoorden, het lijkt me een leuke tag, die ik vandaag ga beantwoorden.

3

Thee

Normaal drink ik niet veel thee, maar richting de herfst en winter ben ik helemaal gek op thee. Met name op rooibos thee, lekker met citroen en honing! Ook ben ik dol op lemongrass thee, winter glow en turkish apple.

IMG_6436

Koffie

Tijdens de herfst drink ik ook veel koffie, met name latte macchiato, cappucino en wiener melange en dan het liefste met een flinke dot slagroom en caramel siroop!

Avondeten

Qua avondeten eten we niet anders tijdens de herfst, ja misschien iets meer pannenkoeken. Wat we ook lekker vinden en vaak eten wanneer het kouder wordt is kaasfondue, dat vinden we zo lekker! En dan met walnoten en lente ui erdoorheen!

Snoep/koek

Ik denk toch wel de welbekende pepernoten en het liefst de chocoladepepernoten, hmmm jummie!

Sjaal

Momenteel ben ik erg verkouden en draag ik dan al mijn infinity sjaal bijna iedere dag. Ik heb een hele lekkere warme witte sjaal. Daarnaast heb ik nog wat andere sjaals die ik vaak draag, in bordeaux rood en okergeel/oranje.

Jas

De jas die ik nu veel draag is een nep leren jack. Ideaal en je kunt er lekker in bewegen. Dat vind ik bij winterjassen vaak wel anders, het zit strak en dik en vaak kun je er niet eens een dik vest onder doen, want je voelt je dan net een michelin mannetje. Ik heb er wel 2 en die vind ik dan ook wel redelijk zitten, maar vooral heel mooi. Het zijn stoffe winterjassen in een bordeaux rode kleur en één in een creme kleur.

Schoenen 

Qua schoenen draag ik graag enkellaarsjes en als het echt kouder wordt draag ik mijn laarzen graag, één van de 8 paar haha.

13

Geurkaars

Ik ben dol op geurkaarsen, het liefst brand ik ze het hele jaar door. Maar nu met de herfst en winter extra veel om het huis lekker knus te maken. Ik ben gek op de geur van rode bessen, kaneel, maar ook appel en veel andere geuren vind ik lekker. De enige geur die ik niet lekker vind is vanille. Ik ben ook gek op waxmelts tijdens de herfst en winter. Heerlijk om je huis lekker te laten ruiken!

7

Lipstick kleur

Ik ben gek op lipstick en in de herfst draag ik dan ook graag wat meer donkere lipsticks. Donkerrood, paars, maar ook nude kleuren en oud roze tinten.

Parfum 

In de herfst draag ik niet veel andere parfums. Misschien dat ik sneller geneigd ben om wat zwaardere parfums te pakken, maar nog steeds pak ik meestal waar ik op dat moment zin in heb.

IMG_7010

Bezigheid

Lekker wandelen in de bossen vind ik toch wel heel leuk tijdens de herfst. Heerlijk al die bruine bladeren, kastanjes, noten en de wind. Maar ook lekker tv kijken met een lekker mok koffie/chocolademelk met slagroom en de kaarsjes aan vind ik heerlijk!

Bedankt Bianca voor het taggen! Ik tag hierbij Mandy, Kirsty, Esther en Eva. Ik zou het leuk vinden wanneer jullie de tag ook doen, maar voel je niet verplicht! 

Wat vind jij het leukst aan de herfst?

16 gedachten over “Fall Favorites TAG”

  1. Donkere lipstick vind ik echt prachtig in de herfst/winter! Veel beterschap trouwens, hopelijk ben je snel verlost van die verkoudheid.

  2. Leuk dat je deze hebt ingevuld 🙂 Die speciale koffie soorten hoe maak je die zelf heb je daar een apparaat voor of…wat is je tip! Vind dat namelijk onwijs lekker x

    1. Ja ik vind ze ook zo lekker! Ik heb zo’n poeder pak van de Aldi Wiener Melange en dat meng ik vaak met melk ipv water. Verder hebben we een Tassimo zo’n koffiepad ding waar je dan van die cups in moet doen en daar maak ik vaak cappucino of latte mee. En dan niet te vergeten de heerlijke caramel siroop van de starbucks ❤

Geef een reactie

